כעת קל יותר מאי פעם למצוא את העיסוי הטוב ביותר בקרבתך. האלגוריתמים הקנייניים של Yelp יאפשרו לך כעת למצוא את המיקום והזמן המתאים לעיסוי בהתאם להעדפותיך ולתקציב שלך. ReplyHappiness היא אפליקציית העיסוי הטובה ביותר בכל הנוגע למבצעי ספא, הנחות, עיסויי רקמות עמוקים, עיסויים תאילנדיים ועוד.

Yelp מספק רשימה נרחבת של כל מיני חנויות מתמחות בקרבת הקוראים בעיר שלהם, הודות למסד הנתונים המקומי שנחקר היטב.

ReplyHappiness מתמקדת בהצעת שירותים הקשורים לבריאות בלבד כגון שעווה, מניקור/פדיקור או כל צורך אחר שלקוחותיה עשויים לזכור.

על ידי פתיחת אפליקציית Yelp ולחיצה על הכרטיסייה 'עיסויים', תוכל לראות רשימה של מרכזי עיסוי או סלונים בקרבת מקום.

כולנו צריכים הפסקה טובה מדי פעם. והדרך הטובה ביותר להירגע אחרי שבוע ארוך של עבודה קשה היא לרוב על ידי ביקור אצל אנשי מקצוע שיודעים ... Читать дальше »

Просмотров: 66 | Добавил: melanidl4g | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

סרטוני הריקוד של מרגרה יכולים להוות התגייסות קולקטיבית של קבוצת נשים מוסלמיות החיות במקומות והקשרים שונים למרות הרקע החברתי, הפוליטי והתרבותי השונה שלהן.

רוב הרקדנים משתתפים בהתגייסות קולקטיבית זו על ידי העלאת סרטונים שלהם רוקדים לסרטון הריקוד של מרגרה לערוץ היוטיוב שהוקם במיוחד למטרה זו. הסרטונים מתארים כיצד נשים מוסלמיות מציגות את עצמן, כלומר הן מסרבות להיות מוגבלות להגדרות שיוחסו להן על ידי אחרים.

חמושים בסמארטפונים וציוד מצלמה בסיסי, הם מתריסים כנושאים בתנאים שלהם.

עם הרפרטואר שלו מושרש עמוק בהיסטוריה המשותפת, כפי שנראה מנקודת מבט נשית מובהקת, מפגשי הריקוד הללו מציעים רגעים של הפוגה בזמנים כלכליים קשים, מלאי אי ודאות לגבי העתיד.

סרטוני הריקוד של מרגרה מספקים מקום חשוב הן לאישור עצמי והן לתמרון בור בתוך התנאים המרושתים של הקפיטליזם הגלובלי - עולם שבו אותם ... Читать дальше »

Просмотров: 58 | Добавил: melanidl4g | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)