20:46
העיסוי הטוב ביותר בקרבתי

כעת קל יותר מאי פעם למצוא את העיסוי הטוב ביותר בקרבתך. האלגוריתמים הקנייניים של Yelp יאפשרו לך כעת למצוא את המיקום והזמן המתאים לעיסוי בהתאם להעדפותיך ולתקציב שלך. ReplyHappiness היא אפליקציית העיסוי הטובה ביותר בכל הנוגע למבצעי ספא, הנחות, עיסויי רקמות עמוקים, עיסויים תאילנדיים ועוד.

Yelp מספק רשימה נרחבת של כל מיני חנויות מתמחות בקרבת הקוראים בעיר שלהם, הודות למסד הנתונים המקומי שנחקר היטב.

ReplyHappiness מתמקדת בהצעת שירותים הקשורים לבריאות בלבד כגון שעווה, מניקור/פדיקור או כל צורך אחר שלקוחותיה עשויים לזכור.

על ידי פתיחת אפליקציית Yelp ולחיצה על הכרטיסייה 'עיסויים', תוכל לראות רשימה של מרכזי עיסוי או סלונים בקרבת מקום.

כולנו צריכים הפסקה טובה מדי פעם. והדרך הטובה ביותר להירגע אחרי שבוע ארוך של עבודה קשה היא לרוב על ידי ביקור אצל אנשי מקצוע שיודעים איך להקל עלינו את אי הנוחות הגופנית שלנו.

בחירת העיסוי הטוב ביותר בקרבי יכולה להיות משימה מכריעה אם אין לאדם מושג היכן הוא צריך לחפש. אבל האם מישהו לא אמר פעם שהוא 'לא צריך לחפש רחוק יותר מ-Yelp'?

Yelp, עם LinkedIn ו-Innerfind שנרכשו במהלך 2018, מתמקדת בשירותים מלבד מסעדות כמו סלון וספא. רכישות עתידיות צפויות להכפיל את עצמו בקטגוריות מול לקוחות כמו שירותי יופי וטיפולים רפואיים. Yelp יהפוך לתחרותי יותר ויותר עבור עסקי שירות מקומיים כדי לקדם את זמינותם דרך הערוצים שלהם עם ערוצי שותפים כמו מפות גוגל או מפות אפל

אנשים רבים מוצאים שעיסוי הוא דרך מצוינת להירגע ולהירגע. עבור הרגעים שבהם אתה צריך את ההפסקה הזו, אתה יכול להשתמש במשאב הזה כדי לחפש את העיסוי הטוב ביותר בקרבתי!

נושא המדור: עתיד מדבריות מזון ברחבי העולם

מילות מפתח במדור: כיצד מדבריות מזון מעצבים התפתחות עירונית, מדבריות מזון ושינויי אקלים https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Bat-Yam.php

הקדמה: אחת הדרכים העמוקות שבהן שינויי האקלים ממש מפעילים לחץ על הנוף ניכרת בעליית פני הים בעולם. עם עליית המים מגיעות תקריות חדירות חמורות של מי מלח - במיוחד באותם אזורי חוף המתמודדים עם גלי סערה בלתי פוסקים לתוך קווי המתאר שלהם ומשאבי המים המתוקים בקצב הולך וגובר. סימפטום אורבני עולמי קלאסי מולו מתמודדים מיליונים שנעקרו מאובדן חיים ופרנסה משקף עד כמה תהליך זה מונע על קו החוף משפיע על קהילות צמודי קרקע כיום כפי שהיה בעבר על חברות חקלאיות במשך אלפי שנים.

Просмотров: 64 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar