20:46
סרטוני ריקוד של מרגרה

סרטוני הריקוד של מרגרה יכולים להוות התגייסות קולקטיבית של קבוצת נשים מוסלמיות החיות במקומות והקשרים שונים למרות הרקע החברתי, הפוליטי והתרבותי השונה שלהן.

רוב הרקדנים משתתפים בהתגייסות קולקטיבית זו על ידי העלאת סרטונים שלהם רוקדים לסרטון הריקוד של מרגרה לערוץ היוטיוב שהוקם במיוחד למטרה זו. הסרטונים מתארים כיצד נשים מוסלמיות מציגות את עצמן, כלומר הן מסרבות להיות מוגבלות להגדרות שיוחסו להן על ידי אחרים.

חמושים בסמארטפונים וציוד מצלמה בסיסי, הם מתריסים כנושאים בתנאים שלהם.

עם הרפרטואר שלו מושרש עמוק בהיסטוריה המשותפת, כפי שנראה מנקודת מבט נשית מובהקת, מפגשי הריקוד הללו מציעים רגעים של הפוגה בזמנים כלכליים קשים, מלאי אי ודאות לגבי העתיד.

סרטוני הריקוד של מרגרה מספקים מקום חשוב הן לאישור עצמי והן לתמרון בור בתוך התנאים המרושתים של הקפיטליזם הגלובלי - עולם שבו אותם מושגים מאותגרים ללא הרף במספר רישומים נורמטיביים.

ריקוד מרגרה הוא אוסף של ריקודים מסורתיים של ביקיני; הם מספרים סיפורים הקשורים לרצף הזמן של הפסטיבל המרכזי. בקטע זה, הפרופסור לסוציולוגיה בביקיני, צ'ארלס וורן, מתאר שלושה מאותם ריקודים.

1. אני לישה לחם

ריקוד זה ממחיש תהליכים להכנת פרי לחם לשימוש ביתי (מזון בסיסי בקרב ביקיניאנים). הרקדנים עומדים מפוזרים במעגל מסביב לאדם השוזר לחם שטוח מאגוזי קוקוס ירוקים, ומלמדים את הפעולות שיש לנקוט בזה אחר זה, כאשר משוטים עדינים משמשים באופן קצבי כדי לעצב את הבצק בערימה בצורת חרוט לפני שהם מאגדים אותו בחוזקה בחן כמעט נשי. לתוך חבילות קטנות צפופות, שאותן נחתכות ואז נחתכות על גריל חיצוני, תוך ביצוע הכול באותה יעילות מבלי להתחיל ולהפסיק כל הזמן את מה שהם עושים כדי לבצע מספיק התאמה. הריקוד נע בצורה זורמת דרך שלבים רבים, חוזר בשקט על כל פעולה ומנקד אותה בתופים עד להשלמת התהליך.

2. ריקוד תיפוף יד

מרגרה נוכחת בעולם המקוון מאז 2013. הם התחילו בהתחלה כמעין ניסוי עם הרעיון שהם יכולים להתחיל סרטון ריקוד באורך דקה רצוף על ידי שימוש בסמארטפונים שלהם. התוצאה היא פלטפורמה דמוית משחק זו המאפשרת למשתמשים להציב אתגרים ולהתחרות עם משתמשי אינטרנט אחרים בכל רחבי העולם. ומכאן נולדו הריקודים הללו.

מקרי השימוש של סרטונים אלו הם כושר כללי, הבעה יצירתית ופרויקטים אמנותיים, הכרזות על פרידות וקורות חיים בתוכניות טלוויזיה וכן תחפושות לקוספליי באירועים כמו סן דייגו קומיקון או ניו יורק קומיקון

האישה בת ה-22 היא מקוואוצ'י, יפן. היא החלה לתעד את סרטוני הריקוד שלה ב-2015 ויש לה בערך 164 סרטונים בערוץ הזה.

למרגרה אין עבודה במשרה מלאה או לומדת בבית הספר כרגע, אבל היא תיקח סדנאות לתפירה ותכין מדריכים ללימוד עיצוב אתרים ביוטיוב.

מקור הפרנסה העיקרי שלה הוא מפרסום של מותגים ותכונות מונטיזציה ביוטיוב לקידום תוכן קשור, אם כי מרגרה אומרת שהיא לא הצליחה להתפרנס מזה לבד.

לראות אחרים רוקדים נותן שמחה שלא דומה לשום דבר בחיים. הזכות לרקוד היא מתנה נפלאה שאולי התמזל מזלך לקבל. אני מקווה שכאשר אנו חולקים סיפורים ורוקדים יחד ואחד עם השני, נוכל למצוא את השמחה הזו ולא לדעת שום עבדות מלבד הצורך להמשיך לזוז. ורוניקה ז'אן 2012

- ורוניקה ז'אן, סרטוני הריקוד של מרגרה: Southern Uplands

סרטוני הריקוד של מרגרה הם אוסף סרטונים שנוצר על ידי משתמש YouTube, ג'יי פורמן. הסרטונים שמקורם ביפן כוללים מופע ריקוד של סלבריטאים יפניים בשם "מרגה-טוריה".

זוהי סדרה של קטעי טלוויזיה הכוללים מופע ריקוד של סלבריטאים יפניים בשם "מרגה-טוריה". הרקדנים מבצעים ריקודים אקסטרווגנטיים אופנתיים ויצירתיים. המהלכים שלהם מראים אומנות ואישיות כשהם מאלתרים את הריקוד כולו. במקור הם שודרו בטלוויזיה היפנית, אבל הם הפכו פופולריים ויראלית ברחבי YouTube וכעת מיליארדי אנשים עוקבים אחריהם ברשתות המדיה החברתיות. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Givatayim.php

Просмотров: 60 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar