כאשר אנו שומעים או קראו על פנטזיות סקסיות של מישהו, באופן מסורתי אנו מתמקדים מסוים פעולה המתוארת. אבל פנטזיות סקסיות - לא פשוט תשוקה שטחית לספק ביותר שלך כמו רבים באים לידי ביטוי, צרכים פרימיטיביים. בשביל זה, זה מסתיר משהו המורכב ביותר ורביעי. ללא ספק, ראוי להזכיר מה פסיכולוגים וסקאולוגים אומרים, בעזרת גבר פנטזיה סקסית מבקשת לספק את העמוק ביותר צורות נפשיות. ואת הפנטזיות האלה יכול להשתנות באופן משמעותי, ב תלוי מה הכרחי לאדם.

התוכן של המאמר

1 סקר אוכלוסייה בקנה מידה גדול 2 מה מתפללים לך פנטזיה על קבוצה מִין? 3 משבים רומנטיים או נלהבים 4 תשוקות גם להשתתף ב BDSM

אולי היית צריך הפתעה עם איך הוא הוקם להיות הביע כי עכשיו אתה רוצה רומנטיקה, ולאחר שבוע - מוצק סקס גסות. חלקית זה תלוי במצב הרוח הרגעי, אבל בדרך כלל מכתיב נפש של אדם, הנוכחי שלה מַצָב. ייתכן שיהיה צורך להיות מושפע כמעט כל האירועים. לדוגמה, אם האיש נעלב בעבודה, ייתכן שהוא ירצה יותר חושניות ורומנטיקה.

סקר בקנה מידה גדול ש ... Читать дальше »

Просмотров: 126 | Добавил: melanidl4g | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

לא משנה אם אתה משתמש עיסוי של מקומות אינטימיים, כחלק הקדמה עם האיש שלך, או שאתה פשוט רוצה לעשות את זה מרגיש טוב. בנוסף, אתה יודע את ההעדפות של המאהב שלך, אז אכפת לך באופן אישי. ולמי: "מי לא יכול לאהוב עיסוי?-

התוכן של המאמר

1 להתקין מַצַב רוּחַ 2 טכניקה עיסוי חושני להרפיה מלאה 3 כוללים את כל הגוף בעיסוי ארוטי 4 תראה מס ' הוֹשָׁב,! 5 כיבוי אש: טכניקת עיסוי חושני? 6 בצע את ההוראות הבאות כדי לנסות 7 שיפרו את הארוטי שלך טכניקות עיסוי

שלא כמו עיסוי מקצועי, עבור אשר היית שלמת מומחה, עם סוג זה של עיסוי אתה יכול באופן עצמאי להכיר. כאשר אתה עושה עיסוי ארוטי, אתה לא צריך לדאוג זר על זר, אשר רואה אותך במדינות שונות של הפרעה, או על הקולות שאתה אתה יכול לפרסם כאשר אתה אוהב. עיסוי חושני בבית אומר לך אין צורך לדאוג לגבי התגובה של הגוף שלך, אשר עשוי אפילו לגרום התרגשות, כך שתוכל להרגיש רגוע לחלוטין.

בכל הגוף (וגוף וגבר) ממוקמים לחץ נקודות, לאחר עיסוי, להסיר את המתח בשרירים לחלוטין להירגע את ... Читать дальше »

Просмотров: 133 | Добавил: melanidl4g | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

קונדומים הם אחד האמצעים היעילים ביותר של אמצעי מניעה ושיטות ההגנה מפני מחלות המועברות במגע מיני (STD). לרוב, זוגות צעירים מעוניינים בהם קונדומים לשימוש, שכן רבים אינם מוכנים לתפיסה של הילד. דירות דיסקרטיות בתל אביב

התוכן של המאמר

1 קריטריונים לבחירה קונדומים 2 חומר 3 עובי גודל 4 5 חומר סיכה ושיכה 6 בונוסים נעימים

עם זאת, רבים מאמינים כי קונדומים אינם יעילים ואין להם רגישות מיוחדת, לחלוטין לדפוק את כל התחושות הנעימות במהלך מגע מיני. אלה שחושבים אלה שהם עצלנים מכדי לבחור קונדומים מתאים לכל הקריטריונים ולקנות את הזול ביותר בחנות הקרובה (או לא להשתמש בהם בכלל).

למרבה המזל, יש כיום יצרנים רבים של אמצעי מניעה זה. לכן, קונדומים שונים עכשיו בצורות, גדלים ומרקם, מחולקים קונדומים של גברים ונשים. הבחירה ... Читать дальше »

Просмотров: 135 | Добавил: melanidl4g | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

לפני שתענה על כל השאלה "איך לקיים יחסי מין בחלום?»יש צורך להבין איזה חלום הוא ואני יכול לנהל? בין אחרים, צפו בחלומות הוא אחד הרגעים המסתוריים ביותר של חיי האדם.

התוכן של המאמר

1 מה אז בן? 2 ראוי לתשומת לב עובדות על חלומות 3 יכול להיות אם לנהל את החלומות שלך? 4 שיטה 1 5 שיטה שנייה 6 למה חלומות ארוטיים נורה? 7 זה אפשרי אם במיוחד לגרום לישון ארוטי? 8 אורגזמה בחלום הוא אורגזמה אמיתית?

הוא לא נלמד הרבה ועד עכשיו נלמד באופן אינטנסיבי על ידי מבצעים. חוקרים 19-20 מאות שנים היו מוגבלות מאוד בדרכים, בניגוד לזמן הנוכחי, כאשר ציוד הדבש מוצג בשפע לקידום בתחום זה.

מה אז בן?אני

שינה היא מצב פיזיולוגי שבו אדם נראה רצף של תמונות. מדענים אישרו כי בעלי חיים, ציפורים ואפילו חרקים גם לראות חלומות. את כל אנשים בעצם להשתתף בתמונות לילה או סיפורים שלמים, אבל, כדי chagrin, לא כולם זוכרים אותם. בו האדם חושב שהוא בחלום והוא יכול לנהל את המצב. חולם הופך לפלטפורמה יצירתית ... Читать дальше »

Просмотров: 125 | Добавил: melanidl4g | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)