18:56
למה עכשיו אתה רוצה סקס עדין, ומחר הוא בר unbrided?

כאשר אנו שומעים או קראו על פנטזיות סקסיות של מישהו, באופן מסורתי אנו מתמקדים מסוים פעולה המתוארת. אבל פנטזיות סקסיות - לא פשוט תשוקה שטחית לספק ביותר שלך כמו רבים באים לידי ביטוי, צרכים פרימיטיביים. בשביל זה, זה מסתיר משהו המורכב ביותר ורביעי. ללא ספק, ראוי להזכיר מה פסיכולוגים וסקאולוגים אומרים, בעזרת גבר פנטזיה סקסית מבקשת לספק את העמוק ביותר צורות נפשיות. ואת הפנטזיות האלה יכול להשתנות באופן משמעותי, ב תלוי מה הכרחי לאדם.

התוכן של המאמר

1 סקר אוכלוסייה בקנה מידה גדול 2 מה מתפללים לך פנטזיה על קבוצה מִין? 3 משבים רומנטיים או נלהבים 4 תשוקות גם להשתתף ב BDSM

אולי היית צריך הפתעה עם איך הוא הוקם להיות הביע כי עכשיו אתה רוצה רומנטיקה, ולאחר שבוע - מוצק סקס גסות. חלקית זה תלוי במצב הרוח הרגעי, אבל בדרך כלל מכתיב נפש של אדם, הנוכחי שלה מַצָב. ייתכן שיהיה צורך להיות מושפע כמעט כל האירועים. לדוגמה, אם האיש נעלב בעבודה, ייתכן שהוא ירצה יותר חושניות ורומנטיקה.

סקר בקנה מידה גדול של האוכלוסייה

כדי לאשר זאת, מדענים בילו סקר חברתי בקנה מידה גדול של 4175 אמריקאים פנטזיות מוזרה, שנאספו, כפי שכולם אומרים, מידע מפורט על מרכיביהם, העדפותיהם, סיפור סקסי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב ויאוסף חברה נעימה.

אם אתה רוצה ללמוד את השאלה הזאת יותר בפירוט, אתה יכול פנאי קרא ספר תחת הכותרת "תגיד לי מה שאתה רוצה: מדע על רצונות רצופים וכיצד הוא יכול לסייע לך לעשות את המין שלך טוב יותר חיים". זה לא סוד לכל דבר שיש הרבה איכות חכמה, אבל עכשיו דיבור ילך על איך צרכים נפשיים מחוברים למין. שם טופס הם, באופן כללי, מבטאים את הרצון של האדם להרגיש אהוב.

מה הם אומללים בשבילך פנטזיה על קבוצה מִין?2

לעתים קרובות לפנטז על קבוצה מִין? זה יכול להיות כל כך לדבר כדי לשקף את הרצון שלך איך להרגיש את עצמך מומחה על סקס ורק אין לעמוד בפניו. לרגע, 89% מהנשאלים ציינו כי הם לפחות פעם אחת חשב על סקס קבוצתי. תשוקה זו תהיה סוף סוף להתעורר כאשר אתה מרגיש שהשותף אינו, בסופו של דבר, משלם תשומת לב החוצה, או נראה אדיש. יש לו משמעות הגיונית.

כאשר יש נאום על קבוצה סקס שבו שני גברים ואישה אחת משתתפים, אז אישה עם אוטומטי המוקד הופך. סביב זה מתפתח את כל התהליך, וזה שותפי תשומת לב לשלם לה. אבל זו לא הסיבה היחידה שעובדת מנגנון היישום של האגו עצמו. כאשר אישה (או צעיר) יכול לספק שניים או יותר אנשים הולכים, זה מיד גם מבחין באדם יותר ביטחון עצמי, ליברטי.

רומנטיות או נלהבות

אתה חולם על רומנטי סקס נלהב? זה אולי אומר שזה לא מספיק לעזאזל בשבילך חושני, וכיוון שרובנו התרגלו לדבר, קשר חושני עם שותף.

עמידות רוסית וא נכון של המידע הולידו שיפוט שגוי כי הליוויו הוא בהכרח משהו, עם חרפה, עובדה כזו צריכה להיות שותקת. אבל כאן יש כמה אנשים שיש להם את המידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

כי אם אתה לעתים קרובות לפנטז דברים כאלה כמו תצפית של השקיעה, ולאחר מכן על סקס על החוף תחת שמי הלילה, זה לא מדבר שום דבר אחר, לא סופר איך על הרצון להרגיש אינטימיות עם שותף לא רק פיזית, ואת הרובי הרוחני.

יולי, בסופו של דבר, להשתתף BDSM4

חלום של השתתפות ב BDSM, גם אם אתה לא אוהד של כל אלה חגורות עור ועור? מצא כי אנשים, פנטז משחקים מוצקים שבהם הכפיפות והשליטה שולטים, רוצים כל הזמן כיצד לקבל אישור מהצד ולהרגיש מוזמן. ככל הנלחמות, כפי שאותם באים לידי ביטוי, ולכן, כי אמנות של BDSM מבקש תודעה עצמית. לדוגמה, מזוכיזם (במילים אחרות, התנהגות זו במין, שם הכאב נגרם וממנה האיש שלה חווה התרגשות), יש השפעה כלשהי של הגברת המודעות. לכן, זה עוזר רק להתמקד במה שקורה כאן וברגע, בלי להסיח את הדעת עם כל זה כמה חוויות פנימיות והתרגשות. מניפולציות כאלה, באופן כללי, לעזור לאנשים באופן זמני להימנע מכל הפחדים דאגות שיכולים למנוע סוף סוף להרוויח איך אנחנו מביעים, לפחות כמה מַצָב. למרבה המזל, מזוכיזם, זה הפך, מכבה את המודעות העצמית לזמן מה. דירות דיסקרטיות

דרך החיים עשוי לחוות כל תשוקות כלשהו קדומות. זה לא אומר, כי אדם לא יכול למצוא את עצמו בתוכנית סקסית, "pokes באקראי", אלה הדחפים מתוקנים על ידי מצבי רוח פנימיים פנימיים. לא סוף סוף שווה פלא, כדי לשים את זה בעדינות, לחשוב שיש לך אישיות מפוצלת כאשר אתה הכי רוצה מין חיבה וחושני, ואחרי זמן מה - BDSM.

אישר מדעית זאת פנטזיות סקסיות במידה רבה יש אופי טיפולי. זה לא רק מסייע לחוות מנגנון פיזי, וכיצד מסייע להתגבר על כמה מחסומים נפשיים כיום. כי צרכים נפשיים משתנים לאורך זמן, אז זה הגיוני כי ואת המשאלות המיניות יכולות מאוד לְהִשְׁתַנוֹת. במילים אחרות, שני הניואנסים האלה נמצאים בתלות מלאה של כל אחד מהם חבר, שם, כמו רבים באים לידי ביטוי, פנטזיות סקסיות מותאמות רק לנפש. זה אני מסביר את העובדה של שינוי של תשוקות.

Просмотров: 125 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar