18:55
האם ניתן לקרוא לישון ארוטי וכיצד לעשות זאת?

לפני שתענה על כל השאלה "איך לקיים יחסי מין בחלום?»יש צורך להבין איזה חלום הוא ואני יכול לנהל? בין אחרים, צפו בחלומות הוא אחד הרגעים המסתוריים ביותר של חיי האדם.

התוכן של המאמר

1 מה אז בן? 2 ראוי לתשומת לב עובדות על חלומות 3 יכול להיות אם לנהל את החלומות שלך? 4 שיטה 1 5 שיטה שנייה 6 למה חלומות ארוטיים נורה? 7 זה אפשרי אם במיוחד לגרום לישון ארוטי? 8 אורגזמה בחלום הוא אורגזמה אמיתית?

הוא לא נלמד הרבה ועד עכשיו נלמד באופן אינטנסיבי על ידי מבצעים. חוקרים 19-20 מאות שנים היו מוגבלות מאוד בדרכים, בניגוד לזמן הנוכחי, כאשר ציוד הדבש מוצג בשפע לקידום בתחום זה.

מה אז בן?אני

שינה היא מצב פיזיולוגי שבו אדם נראה רצף של תמונות. מדענים אישרו כי בעלי חיים, ציפורים ואפילו חרקים גם לראות חלומות. את כל אנשים בעצם להשתתף בתמונות לילה או סיפורים שלמים, אבל, כדי chagrin, לא כולם זוכרים אותם. בו האדם חושב שהוא בחלום והוא יכול לנהל את המצב. חולם הופך לפלטפורמה יצירתית למימוש מחשבות, הגבולות נמחקים, ו תמונות מיוצרות לבקשה של הבורא. לפחות כמה גחמה בחלום כזה, אפילו פנטזיה ארוטית.

אם המידע מחלומות לא ניתן לנקות, אז הכרכים שלה יכולים ללכת מעבר להיקף של הסיכוי, ואת המוח יתחיל להתבלבל עם שינה וממול. חלומות עשויות להיות בעלות אופי שונה - ויזואליזציה של תשוקות, חלומות נוראים או ארוטיים, גם סיפורים בלתי מובנים לחלוטין שאוספים את כל המחשבות בדיסטה פנטסטית. מה שימושי צריך לדעת על חלום?

תשומת לב הגון עובדות על חלומות 2

ב -1, ישנם שני שלבים של שינה - מהיר ולא מתוח, קיום יחסי מין בחלום שאנחנו יכולים בלעדי בשלב ארוך, כי זה במיוחד ציורים קלוריטיים, אשר אדם מסוגל לזכור.

ניתוח פעילות המוח במהלך שינה מהירה, מדענים הגיעו למסקנה כי אדם נמצא בשלב חד של נפילתו של טונוס השריר ופעילות הנוירון למעשה. התכונה העיקרית של השלב כולל היא פועל גלגלים כי לפעמים לבצע תנועות לפי הגילאים.

שלב לא מתוחכם, להיפך, המאופיין בהאטה של ​​פעימת לב וירידה בתדירות נְשִׁימָה. אפילו טמפרטורת הגוף מקטינה מעט. התמונות הבהירות ביותר במהלך שלב לא מתוחכם של אדם לא רואה, ואת לומן זה נמתח על כמו רבים 70-80% מכלל משך השינה, לא.-. בדרך כלל - 6-6.5 שעות.

ברוב המקרים, האדם מתעוררת עם תמונה מדויקת של חלומות לנגד העיניים שלנו, כי המתאים ביותר זמן השכמה הוא השלב המהיר של השינה. להגביר את האפשרות של חלומות ארוטיים דרכים עוקבות: אם אתה מקבל נרגש מאוד לפני השינה, האפשרות להכות חלום ארוטי יגדל באופן משמעותי. כנראה הבחין כי עירור overestimated לפני bedtime לעתים קרובות תורם מין לילה נעים.כדאי לראות את זה כמה תנוחות להגדיל את האפשרות של שינה ארוטית.

לא בשולחן לשווא הופיע מנדליאב לבורא שלה בחלום.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור Escourtress, אשר תדגיש את הרמה ותאסוף חברה מצוינת.

הוא האמין באותו לילה תמונות הדמיה של המחשבות שלנו, אתה יכול לנסות למצוא חיבור או אפילו פתרונות לנושאים אמיתיים לפי שיטת גישה יוצאת דופן (לילה).

פחית אם לנהל את החלומות שלך?3

שינה מנוהלת היא לא מיתוס, אלא המציאות האמיתית ביותר. לאבד הרבה, לא נכון? חלומות יש נכס במהירות לשכוח. על פי הנתונים העדכניים ביותר, הזיכרון האנושי הוא להיפטר במהירות את התמונות מחלום בשל ההסתברות של "כשלים" במוח. העובדה היא כי במהלך השינה, האדם מופעל על ידי אותם חלקים של המוח כמו בחיים האמיתיים.

המודעות בחלום נלמד במאה ה -20, כשהחלומות הם על חלומות היו פחות נתונים ומחקר. בתוכה, נראה כי אדם התעורר בחלום ובבין זאת בבירור. השאלה נראית אז בכלל לְהַבחִין?

נסו לזכור או אפילו לגלול בדקות האחרונות. אם לא יוצא, אז זה חלום. תסתכל על השעון עם החוגה. נסו למצוא הפרות לוגיות במצב - למזג 2 מיקומים או מיקום מוזר של פריטים. קרא לפחות טקסט כלשהו. בחלום, הטקסט עשוי להתנהג באופן מפתיע - לטשטש, לשנות או "לקפוץ". תסתכל על השתקפות שלך. בסדר? אם יש ספקות: "אני כרגע בחלום או במציאות?", אז אתה בחלום. בחייו של נושאים אלה לא מופיעים. הצג את הידיים שלך. אם יש דברים מוזרים על סוג המקום של שבירה, שינוי של אצבעותיהם, אז זה חלום למדי.

כדי למצוא את עצמך חלום מבוקר יצטרך לנסות. כיום יש שתי טכניקות צלילה עיקריות בחלום מודע.

שיטה First4

פעם ביום ב את הזרימה חייבת להיות תוהה: "ואני לא ישן?"מהו אדם לעתים קרובות יותר עושה - חזק יהיה לבוא אל המטרה. לאחר שפיתחה הרגל כזה, המוח אפילו בחלום ישאל את השאלה הזאת על עצמך. טכניקה שואלת זמן קטן בהחלט ימים, אבל ימים רבים. בהתאם לאדם, מודעות חלום יכול לבוא חודש או שנה מאוחר יותר.

אם לכתוב לשאלה בכל האירועים המוזרים המתרחשים כאשר הוא בדיקה המציאות על אחד 7 נקבע רשום, ואז fourror בִּלתִי נִמנַע.

שיטה שנייה

אתה צריך לשמור על חלום יומי. כל יום אחרי הערות, כתוב את החלומות שלך. גם אם העובד מגיע כמה פעמים ללילה - לכתוב. לאחר מכן, לאחר שכישלון נוסף לישון, אדם יכול לראות את הדמיון של הציורים עם הרשומות מהתיומן ויבוא הבנה.

הדבר העיקרי לאחר ההתגלמות של ההקלטה היא ללכת לאותה עמדה ולהתחיל לשחק את החלק בזיכרון. אין ספק, כל אחד לפחות חווה את הרגע שבו מתעוררים שוב באותו חלום.

שתי השיטות עובדים והוא יכול להוביל ליעד היעד. ואז הרפתקאות לילה, ואפילו סקס בזמן שינה הוא מסופק! העיקר הוא לא לשכוח את המעשים האלה, רק עבודה יומיומית תאפשר לך לבוא לחלומות מושכלים. אף אחד מבטיח את התוצאה הרצויה בשבוע.

למה חלומות ארוטיים נורה?6

חלומות ארוטיים יכולים לעתים קרובות להשתתף אדם, ולא יכול לחלום. סקס בחלום אינו מתבייש, קשה לשמור על האדם שלי בשליטה שלו, כי subtext אינטימי הוא כלום אחרים, איך להתנדנד תודעה. הרקע העיקרי של הופעתו של ארוטי חולם:

חוסר מין בחיים.

אם יש מספיק סקס אדם מבין זאת, התודעה מתקנת לא מרצון עובדה זו. אֵיך ברור, המוח בלילה ממשיך למצוא פתרונות של בעיות היומיום שלנו ריצה אינטנסיבית. חוסר המין יכול לעורר מחשבות מיותרות, כמו Corollary, חלומות.

מכירת סקס.

Phenomomal, אבל כמות עצומה של מין כוחות אדם לחשוב על תהליך זה לעתים קרובות יותר. זֶה שוב גורם לשרטוטים לילה עם subtext אינטימי.

פציעות נפשיות.

אנשים ש אלימות או פנומנה מגעילה דומה, זוכרת לנצח רגעים אלה. פציעות נפשי להישאר בתודעה לנצח יכול התקשר לחלומות ארוטיים, סיוטים ותופעות אחרות של פוביה זו. אֲפִילוּ קנאה ברורה יכולה לשמש תנאי מוקדם עבור חזיונות ארוטיים בחלום.

סקס כחלק מהחיים.

מסיבה כלשהי, קשת שדות וטירות מסתוריות בחלומות כמה תופסים כראוי, ches מִין. אבל הם עושים הכל, ומטבעי לחלוטין לחשוב יחסים קדומים, ובהתאם ליצור חלומות. נערות ליווי בקריות

סקס בחלום יכול להשתנות במקצת את חייו של אדם ואפילו לקבל ממעמקי התת-מודע של החלומות הארוטיים הקדושים. זה קורה כי אדם אחרי שינה ארוטית באמת רוצה לחוות הכל במציאות, הניסוי והניסיון המוצע על ידי המוח, סטייה.

למרות שהחלום הוא מפרק של מה שקורה בחייו של אדם, מחשבותיו ומעשיו. אם יש לך זמן לקיים יחסי מין בחלום, זה לא ציד, אז אתה יכול לנסות לפתור את המקום לבד עם פסיכולוג. זה יעזור להבין בתוכו ולמצוא את התנאים המוקדמים עבור תמונות ארוטיות מתואמות כאלה.

פחית אם במיוחד לגרום לישון ארוטי?7

בנוסף לניהול חלומות, קיום יחסי מין בחלום אתה יכול לא מרורט. באופן ספציפי, עיקרון זה מבוסס שעונים חכמים מודרניים וצמידים. שעון מעורר, ניתוח הדופק, לזהות מעבר לחלום פריסקי ויותר ללא כאבים מתעורר גבר.V-2, חלקם מוצלחים אנשים משתמשים בחלומות כמו כלי המסייע לפתור קשיים.

פתאום אפשרות יעילה היא לשחק תמונות ורגשות במהלך יחסי מין בעת ​​התעוררות. זה בערך בפעם הראשונה של ערנות כאשר אדם הוא על סף שינה ומציאות. אם ברגע זה אתה מציג רגשות נעים, התרגשות או לגעת שותף, אז אתה יכול לצלול לתוך אקסטזה ארוטית גסית בחלום. גרסה קשה יותר היא לחשוב על סקס לפני השינה.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות את הסטטוס ותאסוף חברה יפה.

צריך לשכב בנוחות ולהתחיל לפנטז שלך הרפתקאות מיניות. זה ביסודו כי הגוף נתקל במצב שינה במיוחד עם פנטזיות ארוטיות, אחרת הוא מושתל ואת התמונה הנכונה יהיה לשכפל.

לדוגמה, את היציבה הבטן תורמת למגע צפוף יותר של הדגדגן עם המיטה, הגורמת מיהרה מיהרה.

השיטה האחרונה היא חלומות מודעים, המתודולוגיה של המראה של אשר ניתן לקרוא לעיל. אם אדם יכול לשמור חלום תחת שליטה, אז זה לא יהיה קשה יותר להתקשר למעשים ארוטי מאשר נופים טיסה או לא יעלה על הדעת.

אוֹרגַזמָה בחלום הוא אורגזמה אמיתית?8

הנסיבות של הופעת האורגזמה הן מאוד, החל מן יחסי המין המסורתיים ומסתיימים ברכב על גדול.

הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה ניתן להשיג על ידי עושה אהבה בחלום, וזה גם נוגע לחבר'ה, וגברות. מחצית מקסימה של אוכלוסיית האדמה בעניין זה, רחוק יותר, האפשרות של גבירות לילה של אורגזמה היא כמה מזג פיזיולוגי יותר.

אורגזמה זכרית בחלום לעתים קרובות יותר מתרחשת בגיל ההתבגרות יש זיהום כותרת - זרעים ספונטניים. הסיבה העיקרית היא הבשלה יחד עם צפייה סרטים פורנו. הגוף רק צריך לזרוק עִירוּר. אז מקרר, התנזרות מינית בחורים היא הראשית תנאי מוקדם, זה הופך להיות עוזר טיפוסי בריאות זכר.

לילה אורגזמה גבירות לובשת מזג נפשי הוא תוצאה של תשוקות ארוטיות ופנטזיות. על פי הסטטיסטיקה, אורגזמות כאלה נמצאים לעתים קרובות יותר בתקופה של הביוץ או לפני הדימום. פרדוקס זה קשור לפיזיולוגיה נקבה רגילה - הדומיננטיות של הורמונים מסוימים ורגישות מועילה.

אורגזמה כזו היא אמיתית לחלוטין ומלווה באותה תהליכים פיזיולוגיים כאורגזמה לג'אווה. הגוף הוא לגמרי לא מובהק איך הגברת באה לשיא של הנאה, להיות סקס עם שותף או אורגזמה אקראית לילה בשל חלומות ארוטיים.

מדענים גם לדבר על פרדוקס כזה כמו סקסי somnambulism - מגוון הפרות של שינה. התודעה של הנערה היא בהחלט מרגיעה, יצירת מזויף יחסי מין עם שותף דמיוני או אמיתי. התכונה היא ב כי אדם לא זוכר שום דבר בבוקר, ואינו שומר על עצמו בשליטה על עצמו במהלך מה קורה.

כל אדם צריך לדעת כי אורגזמה הלילה היא נורמלית, ב 90% מהמקרים זה לא כל סטייה. על פי מחקר שנערך על סטודנטים, כ -37% מהנשים חוו אורגזמה בחלום. אין דבר לא טבעי או לא מוסרי, רק את האפשרות הפיזיולוגית של הגוף.

יתר על כן, אורגזמות לילה ברוב המקרים הם מזג חושני יותר מאשר בחיי היומיום. הראש לא נטען ביחידות משק הבית, ולכן זה אפילו קל יותר לקבל הנאה, זה אפילו לא הכרחי להכות את המחשבות החיצוניות של ילדים או מאכלים לא רחוצים.

להקל לקחת אורגזמה לילה כמו מתנה מהגוף שלך. אל תאמינו בסמליות של שינה ארוטית, היא רק פיזיולוגיה, ולא פרידה לפעולה. באופן עקרוני, לא כל אדם יחווה דומה בחייו, או לא כולם יזכרו את זה - אדם אופייני לשכוח חלומות.

האיש בדיוק יוכל לזהות את אורגזמה הלילה עקב שפיכה, אבל הגברת פשוט לא זוכרת את הרפתקאות לילה דומה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

במהלך חלומות ארוטיים, אתה יכול לקבל אורגזמה. זה קורה הן עם בחורים ובנות. זוהי תחושה נעימה מאוד - כאשר אתה לא יכול להבין אם קורה. אבל להתעורר מגלגל אורגזמה גלים - אתה לא תעלה עם קריר יותר! רבים מתחילים לדאוג זה, בהתחשב בכך כישלון מסוים התרחש בגוף. אבל אם חלומות ארוטיים ואורגזמות לא להפריע לך לעתים קרובות מאוד, זה מה לדאוג שום דבר - זה לגמרי את העבודה הרגילה של תת הכרתי. אבל אם זה יקרה כמעט כל יום, עדיף לפנות לרופא ולספר על המצב. הוא יעזור למצוא החלטה.

Просмотров: 124 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar