מה לעשות זה לא להגיע לבוא כאשר אתה פוגש עם הלקוח? איך להתנהג, מה לומר, אז לא רק נראה לא הולם וטיפש? האם זה הכרחי, באופן כללי, לנסות לקפוץ מעל הראש או יותר טוב רק סוף סוף לסתום בפינה ולצפות כאשר אתה רואה ולשים לב? איך ללמוד איך לעשות הכל נכון?
טיפים כיצד למנוע שגיאה בשיחה ותחזוקה יכול להיות הרבה. יש לציין כי אבני דרך יסודיות יותר נאספים במאמר זה.
אל תנסה לעשות חבר
מרהיב אתה באופן טבעי להיות חייב, אבל לא להיות בכוונה, כמו אנשים רבים חושבים, מתבטא או עובד. ללא ספק, ראוי להזכיר כי היחיד שאין לו את זה יהיה, מציין, זה הבורא שלו עצמו. למותר לציין, זה לא, כדאי לקפוץ מתוך העור, כך שהוא כל כך מדבר, נסה להסתכל חכם יותר ב mootht מה אתה. התנהגות זו אינה מספיקה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומרת, מה שנראה מצחיק, זה גם עושה את כל התנאים המוקדמים איך כו
...
Читать дальше »