23:16
למה נשים אוהבות גדלים גדולים באדם כך?

אחד הפושעים ביותר אלה שעם גברים מדברים בקול רם בלעדי. לדבר ב עישון, משרד sidwars חדרים מרגיעים סאון הם לעתים קרובות מופחתים דנים בנושא למה נשים אוהבות גדלים גדולים באדם. שאלות אלה מתחילות לעניין בנים מחסנית עם 14

התוכן של המאמר

מיתוס אחד "יותר, את טוב יותר" 2 עובדות אומרים "כן" 3 תקשורת של גודל ולאום 4 יתרונות I אי נוחות

מיתוס "יותר טוב יותר "I

סקסולוגים מודרניים ne בהחלט יכול לענות על השאלה כאשר המיתוס נראה כי גדול גודל הפין הגברי חשוב מאוד לאישה.

בישראל אין מקום דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי ליסר רק מלווה את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי בכיתה VIP הנערה הופך לסימן של מעמד ציבורי.

ואת הופעתה מיתוס זה אינו קשור עם אפוק של יחסים אוניברסליים, שהתחילה במאה ה -20. אז השאלות היו מתרחשות הרבה פָּחוּת.

אבל עדיין הרבה יותר קודם סבתינו של אבותיהם סיפרו סיפורים נוראים על משמעות קטלנית הפרדת האיבר המיני בחייו בעתיד. אז אם הפחדים האלה הם אמיתיים על הרקע או כל זה רק אגדות כי המדע המודרני מסוגל לְהַפְרִיך? נערות ליווי בהרצליה

העובדות אומרים כן 2

מחזיקי קטן פוטוב, מתברר, באמת יש סיבה חרדה. זה הוכיח פסיכולוג סטיוארט ברודי וצוות המדענים שנאספו. חולפים נשים, הם באו לאמונה שהגודל של אותו עניינים. כמות גדולה אורגזמות נרתיקיות קשורות ישירות לאורך הכבוד הגברי.

Posing posing חבר גדול, במהלך יחסי מין לא רק את צוואר הרחם, אלא גם הנרתיק, מה שמוביל להנאה בלתי מתפשרת. אז, את הערך של גודל אתה לא יכול לצאת מהחשבון. הדבר היחיד שיכול בבקשה לבעלי חבר גדלים צנועים יותר היא כי קריטריון זה אינו הדבר העיקרי עבור בהחלט כל הנשים. רבים מהם באמת לא נותנים את הגודל של כל ערכים.

גודל וחיבור לאום 3

לא פחות מזעזע עבור החלק הגברי של אוכלוסיית רוסיה היה תוצאות מחקר נוספות. על ה הפעם אנחנו מדברים על סקר שנערך באינטרנט. בוא להשתתפות 15,000 נשים הציגו את העולם על הטוב ביותר, לדעתם, אוהבי. זה היה:

גרמנים בריטי שוודים

גברים רוסים בזה דירוג אהבה לקח רק את המקום העשירי. הם חולקים אותו עם גברים אוסטרליה ואמריקה. הגודל הממוצע של גודלו הוא כ 13.3 ס"מ. אֶמֶת, לוגיקה בהערכה כזו של דברים כדי למצוא די קשה. אחרי הכל, כל שלוש האומות הנ"ל לא נתנו את הגדלים הגדולים ביותר שלהם לאנשיהם פִּין. כאן כף היד של אליפות שייך לתושבי אפריקה חמה:

קונגו - 18.03 ס"מ אקוודור - 17.8 גאנה - 17.3

נכון, הרוסים מחקר מדעי אחר בו נאמר כי הממדים של הזכר איברי המין יגדל. כלומר, חבר הרוסי המודרני ב כמה מילימטרים ארוכים יותר מחבריו של אבותיו לפני כמה עשורים. אבל, לא לסובב, אין זה סביר כי הנתונים הסטטיסטיים יירגעו גברים, רבים מהם אני די מאוד מודאג לגבי גודל הפין שלך.

יתרונות I אי הנוחות 4

לכל מדליה יש שני צדדים. לא יוצא מן הכלל והגודל של הפין. היתרונות של בעל כזה "מכשיר" ברור:

אומדן של מאות שנים זין גדול נתפס כהוכחה של אומץ כוח זכר. כדאי לשים לב כי תפיסה זו היא הטבועה הן גברים ונשים כאחד. השטח הגדול של חברי המין מגביר את איש הקשר שלו, המאפשר לקבל את ההנאה המקסימלית ואדם, ואת השותף שלו רק הופעת גורם תחושה של מיניות גדולה ותחושת העליונות ממדים מסולפים מספקים תמרון רב יותר במהלך יחסי מין, מספק חדירה עמוקה, ללא תלות בהודעות שנבחרו על ידי שותפים.

עם זאת, קיים ו קיצונית את ההשקפה ההפוכה כי הפין הגדול מביא אי נוחות משמעותית לבעליה. למה?

רב בנות כואבות במהלך יחסי מין עם "ענק". לכן, השותף חייב כל הזמן לשלוט על מידת החדירה, אשר מפחית באופן משמעותי משל עצמו להרגיש. בְּקוֹשִׁי הבעלים של רשות הבולשוי יוכל לסמוך על תענוג כזה מציצה רויאל

אבל, מינוס הם ככל הנראה המציאו על ידי הבעלים של "כבוד" של גודל צנוע.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המיקום יהיה לאסוף חברה יפה.

מאז בחיים האמיתיים, נשים יהיה בהחלט לתת עדיפות שותפים עם הפין הגדול. גם אם אנשי הקשר המיניים הראשונים יביא אי הנוחות, היכולת המדהימה של הנרתיק הנשי להסתגל לגודל תקן אותו במהירות.

הבא בעקבות מידת ההנאה הגבוהה ביותר מחדירה עמוקה לפני מגרה את כל הנקודות הארוגניות. באשר למציצה, כולל המלוכה, אז כמה זמן. חברה מנוסה תתמודד עם גודלו של הגוף של אהובתו.

ובילדה חסרת ניסיון, אם תרצה, תלמד במהירות איך לעשות גבר נחמד. אז, זה לא אומר, השאלה היא למה נשים אוהב גדלים גדולים באדם, יש הסבר פשוט מאוד זין מין גדול הוא זכר משמעותי פלוס

Просмотров: 553 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar