21:53
Posses ו perspectives: כמו תבנית האינטרנט הנכון לשבת מול המצלמה במהלך האתר

איכות ייחודית, כמו כולם יודעים, מודל מצלמת רשת מקצועית של חדש - היכולת לעשות את זה רווחי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה רובנו נהגו לומר, המצלמה, כמו רובנו נהגו לומר, מפסלים קפואים. לא נמשיך למשוך את תשומת הלב של החברים. המפתח להצלחה ולמיקום של תנוחות ציבוריות - מרהיב ומפתה. ואכן, יש צורך ליהנות מיומנות את המראה שלך כדי להגדיל את הרווחים של האתר. כדי לחזור, כמו כולם מדברים, את היכולות הדרושים, אתה יכול להתאמן מול המראה.

תרגילי מיקום עבור מודל האינטרנט "חמור לי"

במודל של מצלמת המראה, המודל יכול, לשים אותו מעט, אנו רואים בצמיחה מלאה ופשוט מעריכים את כל היתרונות ואת הפערים של הדמות. תרגיל ראשון יעזור לעבוד באמנות של מפלרטטת ופיתוי. יש צורך כי המודל עצמו אהב את העובדה שהיא לוחצת במראה. לאחר מכן, זה יהיה גם מודגש כדי להראות תנוחות קרום חינם במהלך פליטות.

מטרת השיעור הראשון היא לבחור תנוחות יעילות יותר וזוויות לירי, בזכותו אישה הולכת, לשים אותה מעט, נראה מאוד אטרקטיבי. כדי לעשות זאת, תצטרך חצובה, מה שאומר יכול להתקין את המצלמה, כמו כולם יודעים, בגבהים שונים זוויות שונות. כמו כן, יש צורך לבחור תנוחות ללא רבב לפליטות, יושבים ליד השולחן הנכון מול המצלמה, על כיסא או כיסא בחדר, שוכב על המיטה או על ספה, עומד ולא. ד '. אתה חייב גם להבין את המספר הגדול ביותר של מחשבות, תנוחות רעות, שבו הדמות של המודל נראה לא מושך ולהחיל אותם מקרוב ככל האפשר.

בחר איך רובנו משמשים לומר, תנוחות ללא דופי זוויות עבור מצלמות בקרת פליטה יעזור "תצוגה לרוחב"

כדי להיראות טוב יותר כמו האתר, אתה יכול סוף סוף להחיל את המסך השני שבו זה יהיה, בסוף, לשדר אין אתר אינטרנט לאינטרנט ולא דיון עם חבר המצלמה, אבל תמונה של המצלמה. אז, האישה סוף סוף ליצור את מה שנראה לבסוף למשתמש יוכלו לשים אותו מעט, לשלוט על ההתנהגות שלהם במהלך privata במהלך privata. אם צג השני של האמצעים לא יהיה, ניתן לעשות עם כמה מראות, אשר חייב להיות מותקן גם ברמה של העדשה של המצלמה ולפקח.

נערות ליווי בחיפה

תנוחות וזוויות ללא דופי לתצוגה

האידיאל של הכל כדי להסיר אותך בהחלט או לרדת. עם זוויות אלה, דמות נשית נראה אטרקטיבי יותר. אם נדבר על ירייה עצמית, כמו אנשים רבים כמו אנשים חושבים, מקרוב, יש צורך גם לנסות, כך החזה בהחלט נכנס למסגרת. ניתן גם לבצע את המצלמה תחת התקרה או בפינת החדר, כך לחבר יש זיכרון של הזיכרון, כאילו, באופן כללי, מציץ עבור מודל עם סחר נסתר.

באמצע ההדמיה הירי הטוב ביותר עבור פליטת מצלמת, אתה יכול להקצות:

  • טאט. האישה פונה למצלמה, כמה חושבת, חזרה. זה אפשרי כי לא לאבד קשר עם חבר עם חבר, אתה יכול להפעיל את הכתף. בפרט, המדרונות גם לבחון את הפרספקטיבה הזו, אשר יהיה מורשה לחלוטין להבחין במודל התחת.
  • מבט מצד. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זווית זו יכולה להיות מיושמת אם המודל עושה רק שידור, מוארך על הספה או המיטה. ואפילו לא צריך לומר כי פניו, כתפיו וחלקו של הגוף גם ייפול כחלק מהחגורה.
  • להתקדם. קלאסי ירי אפשרות יושב או עומד. אתה יכול לירות בו או מרחוק, או איך אנשים משמשים להביע, הרבה תוכנית. בנוסף, המודל סוף סוף יהיה מוארך על המיטה יהיה גם במקום המצלמה הקרובה. במסגרת יהיה גלוי לחלוטין על ידי פניו וחזה, אשר עבור גודל נוסף ניתן לדחוף על ידי מרפקים.
  • הצג מלמטה. המצלמה יכולה להיות מונחת על הרצפה. הינכם מתבקשים לשים לב כי ההפסקה המלאה תועבר לרגלי הרשת וברגליים. עבור החבר, ההשפעה של "מציצה" גם תיווצר.
  • בעת בחירת זווית, זה הכרחי לסמוך על סוג של דמות, את הפגישה של החיצוניות, גם את הפנים של החדר ואת התאורה. לשם כך, יש צורך לבצע פליטת מבחן, כך שכל האתר האמיתי היה לגמרי.

    Просмотров: 114 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar