16:56
כמו התוכן לא להיות קורבן של putier?

בעוד התוכן ציד על המיליונרים, pickuparts מחפשים נערות מטופשות לדלל אותם לפגישות חד פעמיות ללא התחייבות. לפעמים אלה "ציידים" לפגוש אחד את השני, אבל אם אין איום על פיקיפר, כיבוש של לבבות נשים יכול מאוד למנוע את הנערה אשר מחפש חסות. העובדה היא כי lovelaes אהבה לשקר מאוד כדי לקבל את הרצוי. כדי לא להיתפס על הפיתיון של הגובה, התוכן שווה לדעת איך להתגבר על בורר מן החסות הפוטנציאלית.

Pikaperians תמיד להראות יותר יוזמות מאשר נותני חסות

גברים אלה נוטים להיראות מרשימים מאוד: הם לבושים במחט, המראה שלהם הוא ללא דופי, וחיוך זורחת על לבן. איסוף תמיד הולך "בפיגוע" הראשון, להתקלח ילדה עם מחמאות, לעתים קרובות לא הגון למדי. סלטים הם שנונים, הם מושעים עם שפה, הם יכולים לדבר אפילו אל תוך אללופן מקיף ביותר. המראה שלהם הוא תמיד בלתי צפוי ואדם כזה קשה לזרוק את הראש. כל זה הפמליה ויש סימן ברור כי מולך היא איסוף טיפוסי. אם אדם הוא מנסה גם לכבוש אותך יותר מדי, אז זה שווה לחשוד.

נותני החסות מתנהגים במידה מסוימת. הם עצלנים יותר ומטילים. מומחה הפטרון מבין בבירור מי הוא הדבר העיקרי כאן והוא מודע לתפקידו במערכת יחסים מבוססת חומר. אדם עשיר לא ינסה לרצות את התוכן, כי הוא בטוח היתרון העיקרי שלו - כסף גדול. המיליזה היא לא אלוהים לרוץ מאחורי הבנות, כי ההמונים שלהם, והוא כל כך לבד. אם אתה רואה כי אדם מוצק עושה יותר מדי מאמץ להזמין אותך על תאריך, זו סיבה לחשוב על העובדה כי הוא לא demiver לפניך.

איסוף, בניגוד לחסות, אף פעם לא מוציא כסף על תאריך

זהו הסימן הברור ביותר שניתן להבחין על ידי lovelaes מן החסות הנוכחית. אדם מוצק בוודאי להזמין את התוכן הפוטנציאלי למקום הגון שוב להפגין את הפירעון שלה. הוא בהחלט גורם מונית עבור בחורה והוא יכול אפילו לבוא לפגישה עם זר פרחים. כל ההערות הללו נפוצות בחוגים חילוניים.

Pikaper בתורו רודף רק מטרה אחת - לשבור את הלב של קורבן אחר. הוא רק צריך לרמות את הילדה ולישון איתה, ולכן זה פשוט לא הגיוני לבלות. אדם כזה סביר להניח יהיה להציע איפשהו רק ללכת או אפילו מיד לבוא לביתו. כמה בחורים הולכים עוד יותר, הם מזמינים את התוכן בבית קפה או במסעדה, ושם הם מתחילים לדבר על שוויון מגדר, כאילו רמז כי הוצאות שלהם יצטרך לשלם את הלוויין. באופן כללי, החלק העליון של המיומנות לאהוב הוא לגרור את הגברת למיטה, לא לפתוח את הארנק. נערות ליווי

Picapart ישחק את התפקיד של "נפש יליד" לתוכן

תקשורת עם Lovelace טיפוסי, הילדה תרגיש שהוא פגש "נפש יליד". אדם יסכים איתה בכל דבר, כדי להבין את המילים עם הרצפה ולהעמיד פנים שיש להם את האינטרסים הכי דומים. כדאי להבין כי כל זה קרקס כדי לגרור את הנערה במיטה. צירופי מקרים אידיאליים בטבע לא קורה. מסכים, הבנה ומיליונר רגיש - זה משהו מתוך הקטגוריה של בדיה.

ספונסרים בדרך כלל מתנהגים קצת אחרת. הם, בתורו, לסמוך על העובדה כי התוכן יסכים איתם בכל ולשתף את דעותיהם. וזה הגיוני, הם משלמים כסף רב לעובדה שיש אדם הבנה לידם מי יתמוך בתמיכה ברגע הנכון.

במהלך היכרויות באינטרנט או במסיבות, אתה צריך להיות זהיר מאוד, כך שזה לא להיות קורבן של "האנטר". Pikaperians רק ליצור את המראה של גברים אכפתיות ומודעות. ברגע lovelas לקבל את הרצוי, הוא ייעלם מיד. ואת התוכן לאבד זמן, לקבל ניסיון מר.

Просмотров: 1153 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar