22:31
איך להתקשר לישון ארוטי: שיטות וטכניקות

חלומות S תוכן ארוטי לחלום ללא יוצא מן הכלל. ואת החלומות האלה לעתים קרובות ביותר אין שום קשר עם הרצונות האמיתיים של אדם (אחרי הכל, זה קורה כי בחלום יש סקס עם גבר לא נעים לגמרי לנו, מושלם צורה או הגדרה בלתי מקובלת). עם זאת, חלומות כאלה מסוגלים לעשות מגוון בחיי מין או עזרה ליישם פנטזיות ארוטיות, מי חושף ליישם עד שמתברר. לכן, השאלה היא איך לגרום לישון ארוטי בכל פעם איך זה רוצה, עשוי להיות מעוניין בכל אדם.

התוכן של המאמר

1 האם ניתן ללמוד להזמין חלומות? 2 טכניקות פשוטות

האם ניתן ללמוד להזמין חלומות?אני

ניסיון טיבטי יוגים והדיאנוב ההודי אומר שאתה יכול ללמוד את זה. רק רק להתרכז בצורה הרצויה על העלילה הרצוי שינה. עם זאת, מודרני זה די קשה עבור אדם להשיג ריכוז כזה ללא שנים רבות הכנה. לכן, אתה יכול לנסות דרכים פשוטות יותר להתקשר לרצון חולם.

ראשית עם מה צריך להחליט - זה חלקת השינה. צריך לדמיין מה בדיוק רוצה ראה טוב יותר בפירוט.

עמידות רוסית ולא נכון של המידע הולידו שיפוט לא מדויק כי הליווי הוא משהו, חובה, נתון, מה צריך לשתוק. אבל כאן לעתים רחוקות שמבין כי לשירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אפילו טוב יותר אם העלילה תירשם על הנייר. נערות ליווי בראשון לציון

כאשר העלילה מוגדר, אתה יכול להמשיך להתגלמות שלה בחלום. מספיק במהלך היום "לשחק" את מחשבותיו שוב ושוב.

לעקוב אחר נמנעים ממשקאות ממריץ אחר הצהריים, לא לסעוד בחוזקה, והערב מקדישים שיעורים רגועים ומהנים. מן הצורך אלכוהול להימנע משום שהוא משעמם תחושות והוא יכול לעורר גם מהר נופל.

לפני שעת השינה יש צורך "להציג" כל אירועי היום, החל עם הערב שיעורים ונעים בכיוון ההפוך. זכור כל מה שקרה ליום עד הבוקר. טכניקה פשוטה זו תאפשר מוח קטן מ הופעות שהתקבלו ביום כך שהם השפיעו על העלילה ככל האפשר לִישׁוֹן.

מְגוּבָּב צריך לישון בשקט מלא בחושך. רצוי להימנע כריות גבוהות, מאז הם יכולים לשבור את זרם הדם למוח. אנחנו צריכים לנסות מקסימום להירגע, לנשום עמוק בשלווה.

לְאַחַר מִכֵּן אתה יכול בבטחה להירדם לפני הולך לישון שוב לחזור על הסיפור של הרצוי לִישׁוֹן.

בישראל, אין דעות קדומות, בזמן שהמילה באה בחשבון בסוכנות הליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מבין כי היום ESK Strite רק שולח שותף באירוע, תומך שיחה ו ליווי ילדה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

אופציה מושלמת אם זה קורה על סף שינה וערה ברגע זהיר. צריך לנסות להישאר במצב זה חצי יום במשך זמן מה ולנסות לתת את הפיתוח מתוזמן העלילה.

חלקם גורמים לחלום ארוטי עם נסיון ראשון. אל תסתערו אם ברצונך לראות את הרצוי לא יעבוד. אם אתה בפועל באופן קבוע לאחר זמן מה יהיה אפשרי ראה בחלום הרפתקה מינית רצויה.

טכניקות פשוטות

כדי סדר שינה של תוכן ארוטי אתה יכול לטעום כמה טכניקות נוספות בנוסף לשיטה שתוארה לעיל:

- סתיו ב בֶּטֶן. מדענים קבעו כי מצב זה תורם למראה מגרשים ארוטיים בחלום. זה בגלל העובדה כי בתנוחה כזו אדם נושם לסירוגין, כמו במהלך מין והמוח יכול תחת פעולה של חבר אות להציע סצינה ארוטית בחלום.

- נוף קולנוע שבו יש סצינות סקס. וזה סרטים פורנוגרפיים טוב יותר אל תשתמש. עדיף לתת עדיפות קל יותר על ידי התוכן של הסרט, באיזה מין מלווה את העלילה, ואינו מחליף אותו.

- לקרוא על ידי לילה ארוטי סיפורים או ספרים המכילים תיאור של סצינות המיטה.

- זיכרון לפני השינה, החוויות המיניות הבהירות שלו עם מי סקס טוב. אתה יכול לזכור אדם שנראה אטרקטיבי, אבל עם איזה מין לא היה. אתה יכול להשתמש בפנטזיות המיניות שלך חלקה אפשרית של שינה ארוטית.

Просмотров: 654 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar