13:46
סוגי מסאז 'מסמכי מסמר

כי אתה לא מנסה להפתיע מראה עיסוי שלהם מלקוחות מפחידים ואדונים פרטיים. אנחנו יודעים את כל החבר 'ה האלה כמו:

  • עיסוי גב,
  • צוואר,
  • ידיים ורגליים,
  • כללי.
  • אבל יש עדיין מקורי, סוגים חדשים של עיסויים, מה שהופך את היד ולא רק אנשים. זה יידונו להלן.

    עיסוי נעים

    אילו סוגים של אמנות זו הן שימושיות ויוצא דופן? פרסומים מפורסמים להקים את הבידור והסוגים המעניינים ביותר של סוגי פנאי, כולל סקירה כללית של סוגי עיסוי.

    הראשון מהם נעשה על ידי דגים בשם Garra Rufa, במקור מאסיה, אבל עכשיו הם מוכנים לעשות עור ניקוי לכל מי שרוצה. והעבר הוא כי תושבי המים האלה על העור המת, הממוקם על פני הגוף האנושי.

    אתה שם את היד או הרגל במים, שם מלא בדגים כאלה, והם מיד ממהרים עד המעדן ולהתחיל לצרוח את העור. מאז דגים קטנים, הנשיכות שלהם אינן כואבות לאדם, אפילו נעים. מתברר ועיסוי, ובידור ומנקה את העור, כמו גם דגים יש מזון. ארבעה בהוכחת!

    עיסוי לא נעים אך שימושי

    בישראל, עושה נחשים עיסוי, כמובן, לא רעיל. על פניו או על גוף, לשים הסתבכות של נחשים מפונים בגדלים שונים, כלומר, יהיו נחשים קטנים בסוללה, דומים יותר לתולעים עבות וגדולות, מתקרבים לגודלם לנציגים של זוחלים ארוכים וארימים. הם מתחילים לקבל נוח או לנסות לברוח. לכן, ההסתבכות היא בתנועה מתמדת ולכן יש עיסוי גוף האדם. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

    חילזון עיסוי נראה אפילו יותר מטורף, אבל די מוזר, זה מאוד שימושי - מגע עם הרבה חלזונות. הסוד שהם להקצות של בלוטות מיוחדות שלהם יש השפעה ריפוי על מסכי מיקרוסקופיים. הסוד אינו במובן של המסתורין והחומר שהוקצה על ידי חלזונות, כלומר ריר. הליך זה מתבצע ברוסיה, אתה לא צריך לצאת לחו"ל כדי לשפר בעזרת חלזונות.

    עיסוי מסוכן

    עיסוי מופרז ומסוכן עם סכינים לעשות בטייוואן. הלקוח נופל על הבטן, מגבת טרי ממוקמת על המאסטר עושה את אותם תנועות כמו קוטג 'כרוב. לפיכך, בזהירות להשפיע על נקודות אקופונקטורה רבות, אשר בכמויות גדולות "מפוזרים" בכל גוף של אדם.

    אכן, לחץ כזה נזכר במשהו אקופונקטורה או אקופרסורה, אבל הלחץ נבדק על ידי נקודות רבות על הגוף ומקושר לאיברים שונים.

    עיסוי מוזר

    עיסוי בלוני גולף המציא באמריקה. באחד מועדוני הגולף, קליפורניה זכרו כי הכדורים שהם משתמשים כדי לשחק מתאים לחלוטין לעיסוי של פני השטח. לכן, עכשיו אחרי החימום של העור והשרירים, אשר רוצה לעשות עיסוי אינטנסיבי או מרגיע עם כדורים אלה.

    בהוואי, לא תמיד לא עיסוי רגיל לומי לומי. היכולת הישנה הזאת הועברה לאדונים במשך זמן רב, והיא קשורה לא רק עם עיסוי ככזה, כמו גם טקסים מסתוריים, מנטרות מבוטא, תפילות.

    במהלך כל המעשים, המטפל עיסוי עושה עיסוי, כאילו ריקוד, לא עם יד, אלא גם עם מברשות, רגליים, מרפקים, אצבעות, ריקוד, שרים שירים. כל זה יש צורך להגדיר את עיסוי שאמאן על גל האנרגיה של המבקר.

    טיפולי ספא

    עיסוי עם פגזים מחוממים הוא הליך דומה מאוד לעיסוי על ידי אבנים, אבל הוא אמר, הקונכיות השתמרות טוב יותר עם חום המתאים ביותר. עיסוי יפני מעניין Watsu, אשר מסייע לממש הרפיה מלאה של הגוף. מים. מאסטר כאילו אתה נוהג חולה על המים בבריכה, במיוחד למטרה זו, מחזיק אותו עם נשק או רגליים.

    Просмотров: 6975 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar