06:11
סקירות לריקוד מרגרה

לואיז חולקת את החוויה שלה בלימוד על ידי אמנית מרגרה ג'זמין טונג

במהלך הביקור הראשון שלי בסטודיו שלה, הסתבכו אותי הרבה מהדברים היצירתיים שהקיפו אותי - תחפושות, קירות ונייח. החלטתי שזו סצנה מאליס בארץ הפלאות. בפעם השנייה שחזרתי ו'נכנסתי' התחלתי להרגיש כמו סינדרלה בנשף.

בנפרד יש את מרגרה, שלא היה לה שמץ של ביישנות לאורך כל הדרך. היא נשמה שובבה במיוחד; מהיר, אלגנטי, גחמני לעולם לא מתבייש להראות לך איך לרקוד. תנועותיה המקושטות פורצות במקצבים פתאומיים שהפתיעו את כולם ואין שני להם בנדיבותם.

מרגרה משלבת אומנות עם מוזיקה לצורות ריקוד שמעלות את הריקוד ההודי המסורתי למישור גבוה יותר מבלי להתפשר על סודות העושר שלו. אפשר להבין מדוע ג'זמין תקרא לזה אמנות עממית מודרנית https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בצפון/|https://www.israelxclub.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

מיס מרגרה מ-Brennan Video Productions היא מדריכת ריקוד מנאשוויל לכל הגילאים והיכולות. היא מציעה שיעורים, שיעורים פרטיים ושיעורי כדור חתירה.

ביקורות על מרגרה

מיס מרגרה מ- Brennan Video Productions מספקת שירותי הפקת וידאו ברחבי דרום מזרח. הם ישתמשו בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי ליצור סרטון זול, אך מלוטש, שמתעד את האירוע החשוב ביותר שלכם. אבל מיס מרגרה לא מציעה רק ליצור סרטונים - היא מציעה גם הדרכה בריקוד, שיעורי כדור חתירה ועוד!

בנוסף לכישרונות הרבים שלהם, מיס מרגרה גם נראית כמו אדם פנטסטי להסתובב איתה באופן כללי. מהאווירה שלהם כשהם מדברים בטלפון ועד לחיוך הנוצץ שלהם במהלך הראיון האישי שלנו, זה הרגיש כאילו המדריך הזה מנאשוויל היה בעל כישורי שירות לקוחות מהשורה הראשונה...

נבדק ב-11/3/2017

להקת המחול מרגרה הוקמה בשנת 1988 עם המלחינה המוזיקלית אלנה מרגרובה והרקדניות אלנה קרפובנה, טטיאנה קרפובה, נטליה אנדריבה ומישה דרונובה. הלהקה נולדה עם גישה ייחודית המשלבת מסורות מחול ומוזיקה רוסיים עם גישות עכשוויות למדיה אלו.

הלהקה זכתה להכרה בחו"ל בתחילת המאה ה-20 כרקדנית אורחת ב- Bibliothèque Nationale בפריז, הספרייה הציבורית של ניו יורק, כשסיירה בצפון אמריקה או הוזמנה להופיע בהפקות טלוויזיה יפניות.

בין ההישגים העיקריים שלהם ניתן למנות את האופרה "פיאו רוז'" של מרק וולף, בה מופיעים רקדני מרגרה בסצנה שנקבעה במהלך אליפות העולם של מתחרי הרודיאו Trobadores de Rosario (2006), אשר זכו בפרס הלאומי לאמנויות לצד ריקוד מרגרה על ידי השר הצרפתי. תרבות דומיניק בושל בפריז 2006.

הפעלת ביקורות על בית יכולה לעזור לך לגלות יותר על עצמך! https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בירושלים/

הדרכה לריקוד מרגרה מעניקה חוויה מגמתית, אנרגטית. המדריכים עדכניים ומוכנים היטב ללמד מספר רב של צורות ריקוד.

אני חושב שחוג ריקוד מרגרה נותן חוויות מגמתיות ואנרגטיות למשתתפים. לצוות יש מדריכים מחויבים המסוגלים ללמד סוגים רבים ושונים של ריקודים.

להקת מרגרה דאנס יש היסטוריה ארוכה בתרבות הטורקית.

הריקוד הוא צורת ביטוי לאנשים בטורקיה ובמיוחד לאנשים שהם מהגרים לסביבה חדשה וצריכים פורקן לסיפור שלהם.<<

##

ביקורות על מרגרה דאנס אינן נכתבות על ידי מבקרים או אמנים מקצועיים. אם רקדן מחפש אנשים לסקור ולשתף את עבודתם, הם מפרסמים באתר של מרגרה דאנס. יש יותר ממאתיים ביקורות ריקוד שפורסמו באתר עם סגנונות ריקוד החל מג'אז לבלט והיפ הופ.

אנחנו אוהבים את הקהילה הזו מכיוון שהיא מקדמת את אחד מזמני העבר האהובים עלינו - ריקוד!

Просмотров: 82 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar