18:23
שבו אתה יכול לזיין בישראל?

ראוי לציין כי תל אביב נחשבת לעיר מוסר חופשי. באופן מפתיע, אבל כאן נמצאים בסמוך: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

  • בתי כנסת עם מועדוני הומואים;
  • עראקס, לבושים בחג'אב, עם בנות בחצאיות קצרות;
  • דתיים חרדים וזוגות מתנשקים ממש לרחוב (האורחים יכולים לחפש את הרושם שהם עומדים להיכנס ולהתחיל לקיים יחסי מין).
  • הנקודה העיקרית של הזונות של העיר - מחוז נווה שאנן. ניתן להסיר זונות זולות באזור של תחנת האוטובוס (Tahan Morkazit) ועל UL. אר-ציון, לבינה. ומאול. אמסגר לשירותים של בן-יהודי מציעים מקומות בילוי רבים מפוזרים בתוך 10 ק"מ מאזור החוף. כמעט כל שנייה "לא אכפת" לקיים יחסי מין, לפרוש עם שותף / שותף ולבלות זמן מסוים עם הנאה.

    עבור אוהדים של תחושות חריפות, ישנם 5 מקומות "פראי" העליון שבו אתה יכול ליהנות בישראל, ובמיוחד בתל אביב. אנחנו מדברים על סקס ברחוב שבו אתה לא רק שם לב, אבל גם להעניש. בואו נניח מיד כי העונש המרבי עשוי להיות מאסר לתקופה של 1 שנה!

    אז בוא נלך.

    יוקו

    יוקו. יש צורך לעבור את אזור השעון. חבר, ובלי להסתובב ללכת לאורך הים. יהיו הרבה Arbors, חנויות, אבל סקס על הדשא מומלץ. רוב הסיכויים לראותך יהיה פחות. תיירים אינם מסוכנים, עברו על ידי. הערבים עשויים להתנהג אחרת. אבל יהודים דתיים, שראו יחסי מין ברחוב, יקראו מיד (משטרת ישראל). במקרה זה, אתה יכול להגיד שלום לחופש.

    יכול לרדת אל הים, אבל יש אבנים ענקיות ונוף לא אחיד. להגדיל את הסיכון של בבקשה לבית החולים. ביפו, אקוסטיקה יפה ותמיד יש אנשים. אז אנחנו מייעצים לך לסגור את הפה שלך אם אתה רוצה לגנוח במהלך סקס. פלוס - נוף יפה של הים, תחושות נעימות, מינוס - יש סיכון לנסוע לכלא.

    טירון

    מגוון רחב של הזדמנויות זמין בפארק איארקון. עצים רבים יהיו הגנה מעולה במהלך יחסי מין. ואם יופיעו החיצוני, זה מספיק כדי להפוך את החצאית ו

    פשוט תנשק. אפילו טוב יותר - יורד לנהר, ליד אילו עצים עם גזעים מעוקלים גדלים. נראה שהם נוצרו במיוחד למין. מ עיניים חטטות אתה יכול להסתיר מספיק כתרים עבים. שים לב כי הנה אקוסטיקה טובה, ואת ברווזים צפים בנהר יכול להיות תקוע ברגע לא הולם.

    בית הספר יארד סינגאלובסקי

    המקום הזה ממוקם ברחוב דראך ב Tyashim, בחלק הדרומי של העיר. יש ספסלים קטנים וביישנים בצורת האות "G". לכן, לעין חיצונית, אתה תהיה מוסתר מ 2 הצדדים. הנה מזרקה-שתיין. כמובן, עדיף לקחת מים איתך, אבל אם שכחת, אתה יכול להשתמש מזרקה. מול הפארק וולפסון. גם שם, אתה יכול לזיין, אבל הסיכון להאיר גדול מדי.

    מגדל האופרה

    זה מקום אחר שבו אתה יכול לזיין בישראל ולקבל באז, אנדורפין חיובים ותחושת חופש. צריך לעקוף את הבניין, ללכת בצד לתוך נוסעים קטנים וליהנות. אי הנוחות: מספרות צרות, כך שתוכל רק לעמוד. או שהנערה מתחילה, והבחור מאחורי. זרם קבוע של מכוניות והולכי רגל, אבל הכונן אינו מציאותי.

    אתה יכול לקבל רגשות מיוחדים כאשר יש לך יחסי מין עם שותף / שותף על רקע של שורש תל אביב זוהר רועש. ולמרות שזה רועש כאן, הוא גם לא מומלץ לגנוח בקול רם במהלך יחסי מין. קח חיטוי ומפיות.

    רחוב ארושלימי

    זה כבר די זוג בשפחה. לרחוב יש הרבה משכנע / עדשה, ולכן יהיה סיכון עצום שתבחין. רחוב לא נקי, אז אתה צריך לבחור בקפידה מקום. בנוסף, ישנם ערבים רבים ואי אפשר לחזות את מעשיהם אם הם מלטפים אותך על כך פיקאנט.

    עכשיו אוהבי מין פראי יודע איפה אתה יכול ליהנות בישראל. אנחנו ממליצים:

  • קח איתי מגבונים רטובים;
  • אל תשכח על אמצעי מניעה;
  • השתמש בגדים נוחים;
  • להיות יציב מבחינה רגשית. תארו לעצמכם כאשר הופעתם של אנשים זרים / קולות עלול להוביל למצב "גדלנו עם סנפירים". יצטרכו להתקשר "אמבולנס";
  • בפועל בערב כדי למזער את הסיכון לפגישה עם המשטרה המקומית.
  • כתוב את ההערות, אילו מקומות אחרים בתל אביב ובערים ישראליות אחרות אתה יודע לכבוש מין פראי? אולי בקרב הקוראים שלנו יש חובבים כאלה ושמחו ללמוד על קיומם של מקומות כאלה בערים ישראליות.

    Просмотров: 226 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar