18:22
ריבוע מרובע על השיחה: איך להתנהג כדי למנוע צרות

בליווי, אם כי הוא מניח כי הלקוחות מאובטחים אנשים חסידים למדי, אבל עדיין תחת פעולה של אלכוהול (לא לתת אלוהים) חומרים נרקוטיים כל אדם יכול לאבד הלימות. בנוסף, נציגים עשירים של מין חזק סבורים כי כל דבר מותר כסף, ולכן הם יכולים לייצג איום ממשי על כל אדם תמימים, שהגיעו לאתגר רק לעשות חברה על ארוחת ערב. במאמר, לשקול את עיקרי הבטחת הבטיחות של הבנות מתחום הפנאי, כמו גם מצבים מסוכנים אפשריים.

סוכנות או תעסוקה עצמית: כמה בטוח יותר?

כמובן, בנות שעובדות עם סוכנויות או מנהלים אישיים יש הרבה פחות הזדמנויות להיתקל מדיום או לא מספיק, במיוחד אם המשרד הוא יוקרתי. לקוחות מסומנים בקפידה, גם אדם עושה סכום מסוים אפילו עבור הזכות לראות את השאלון, שלא לדבר על זה בסוכנות טובה תג מחיר גבוה עבור שירותים "מנקה" ציבור מגונה. כמו כן, אם הנערה עובדת על הארגון, אז החוזה מספק את השירותים של ההעברה והביטחון, ולכן Esquiten לא צריך לרכוב על מונית, ובמקרה של מצב סכסוך עם הלקוח זה תמיד יהיה מִישֶׁהוּ. הסוכנות מחויבת להגן על האינטרסים של הנערה, כי היא מביאה להם הכנסה גדולה.

כמובן, אין צורך להירגע הרבה, כי אותו מעסיק יכול "למכור" ליווי של גברים עם בקשות ספציפיות (מכות, עינויים וכן הלאה) מבלי אפילו אזהרה את הילדה על זה, במיוחד אם הלקוחות מציעים תשלום טוב. למקצוע יש פרטים משלה - אתה לא יכול להאמין לאף אחד, למעט עצמי.

אם הנערה מתפתלת באופן עצמאי עבור לקוחות או פשוט עובד על מודעות בקבוצות ובשנים, אז זה יהיה מוגן, אבל במהירות לגלות את המידע על הלקוח או הצופים, מציע עבודה, לא סביר להצליח. לכן, זה תמיד שווה לציית בזהירות, עוזב ללקוחות חדשים או להגיב על מודעות של מנהל לא מוכר.

מצבים שעשויים להיות מסוכנים לרכוש לרוץ בסוכנות

גם אם הנערה עובדת על המעסיק, היא אינה אומרת שהיא תהיה מלווה במאבטח 24/7. על השיחה אתה תמיד צריך להיות ערני ולנסות במהירות, והכי חשוב מאוד להגיב על המצב. אילו סכנות עשויות להבחין באסיקיטן?

  • הפגישה היתה אמורה לעבור, למשל, במסעדה, והלקוח או נהג המונית מובא למקום אחר לגמרי, בעוד הנערה לא התזהרה על שינוי המסלול.
  • מה לעשות? נסה להודיע ​​לעובדי הסוכנות עובדה זו באמצעות הודעות או לשלוח את geodata שלך. במכונית מתנהג רגוע, נסו לבדוק בעדינות מן הנהג או הסיבה לווין לשינוי המסלול. המתן לתגובתו של המעסיק ולפעול בהתאם להוראותיו.
  • הלקוח הוא שיכור מאוד או תחת פעילות סמים. חומרים פסיכוטרופיים להשפיע לרעה על התנהגותם של גברים. הוא יכול להתנהג בצורה לא כראוי, להרים את ידו או להיכנס לתאונה בעת שנסע במכונית שיכולה להסתובב בטרגדיה.
  • מה לעשות? מתרופה נרקוטית שיכורה או שאיבה, אתה צריך לנסות להימלט בהקדם האפשרי, אזהרה את עובדי הסוכנות על ההתנהגות החומה של הלקוח. אם תצליח, אם כן, באמצעות נשמה חמה ועיסוי מרגיע, אתה יכול להשיג גבר להירדם. זה יימנע פירוק מיותר עם המעסיק והלקוח עצמו בעתיד.
  • גבר מתנהג בגסות ולא הולם, מעלה את ידו, מאיים.
  • מה לעשות? התנהגות לא מספקת נגד esquiters אינה מקובלת. הנערה צריכה לנסות להודיע ​​לסוכנים על ההתקפה ולבקש עזרה. במצב כזה, אמצעי ההגנה העצמית (זעזוע, פלפל), אבל רק במצבים הדחופים ביותר יש לנקוט באמצעים רדיקליים.
  • מדוע עבודה בסוכנות ליווי אינה מבטיחה הגנה מאה אחוז?

    למרבה הצער, בתחום העסק האינטימי פועל גם את הכלל - הלקוח הוא תמיד צודק, כי לקוחות עשירים, מפורסמים ולעתים קרובות השפעה. הם מאמינים שהכל מותר להם. הם לא מכבדים את הבנות מלווה ואהבה להראות את עליונותם על ידי השפלה, עלבונות, מכות ודברים. במקרים מסוימים, הסוכנות לא תוכל להגן על הילדה אם הלקוח ישלם טוב מלמעלה כדי "לפצות על הנזק". כמו כן, המשרד של המשרד לא רוצה בעיות ופרסום, כי העסק שלהם הוא לא לגיטימי 100%.

    כיצד להגן על ההסלמה שעובדת על עצמן

    בנות כאלה אינן נוחות לקוות, ולכן ממצבים קשים יצטרכו לצאת באופן עצמאי. כדי להגן באופן משמעותי את עצמך, אתה יכול פריה או חברה לשלוח אותות מדאיגים במקרה של קונפליקט. היא בתורו תצטרך להודיע ​​על כך או את החברים שלך שיכולים לעזור, או על הגירסה הקיצונית של סוכנויות אכיפת החוק. בנוסף, הילדה יכולה לסיים חוזה עם אנשים המספקים הגנה אישית, כמו גם לשכור נהג לא לרכוב סביב העיר הלילה עם מטיילים לא מאושרים. כמובן, כל זה דורש השקעה, אבל החיים והבריאות הוא הרבה יותר יקר.

    מה זה לא שווה לעשות ליווי על השיחה

    זה קורה לעתים קרובות כי הנערה עצמה מעוררת מצב סכסוך עם הלקוח או חוסר תשומת לב חושף את עצמך. מה לא צריך להיעשות על השיחה, אז זה:

  • התעללות באלכוהול או לנסות סמים. באופן כללי, אם אפשר, כדאי לשתות משקאות רק אם הבקבוק נפתח איתך, כי אתה אף פעם לא יודע מה זה יכול להיות בכוס.
  • להתנהג בגסות, להדגים אי שביעות רצון מצב רוח רע. גם אם הילדה לא תתאים למשהו, כדאי לדבר על זה בנימוס, האינטונציה צריכה להיות נדיבה, לא צריך להיות קולו של הקול.
  • לשנות את תנאי האסיפה, לסרב ללקוח בשירותים, אשר הוא הסכים מראש וכבר שילם.
  • כדי להגן על עצמך, הנערה צריכה לנסות למצוא מידע רב על השיחה מתוך סקאוט או מנהל הסוכנות, כך שאין הפתעות בסופו של דבר. גם לא לשכוח כי קסם של נשים וקסם יכול לעזור לצאת ממצב סכסוך, אבל תמיד לסמוך על זה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

    Просмотров: 391 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar