12:33
אתה יכול לקיים יחסי מין במצב של שיכרון?

וויליאם שייקספיר ארבע במאה הצומת בעבודה "מקבט" הוחלף במדויק כמו אלכוהול יש לה השפעה על מין: "זה מוביל לחטא ומוביל מסאקוס". פסיכולוג מודרני מ מכון וושינגטון למד 100 20 שמונה עבודה ניסיונית בנושא זה. התוצאות הראו כי מין ואלכוהול יכול להיות תואם רק גרסאות חריגות ומינון.

התוכן של המאמר

1 השפעה על גברים 2 השפעה על גבירותיי 3 מין אקראי ואיומים אפשריים

השפעה על גברים

ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה בפועל, גברים לעתים קרובות לנסות לעתים קרובות מועצה זו.הנושא לא ממש למד. בעבודות מסוימות, יש, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, בעקיפין עדות כפי שהיינו קוראים, השלכות הרסניות רק במקרה של אדם סובל זום אלכוהולי.

ברמה הפיזית

זה ברור עם כזה אינדיקטורים יכולים להירגע הרשת עבור ההגה. תשוקה מינית והתרגשות תחת פעולה, כמו רבים חושבים, מנה נמוכה היא משמעותית, באופן כללי, מגדילה. האיש פשוט מרגיע בגוף מרגיש קלות.

העולה על הנורמה מובילה לערער ולהצביע על עבודה, כפי שהשתמשנו בגירוד, מערכת העצבים. תשוקה מינית מדוכאת בפרט אצל גברים, אשר מתעללים מעת לעת או בסיסטיסטית.

אלכוהול לא משפיע על הקמת. משפיע על זה ריפר שיכור ו systematics.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו להפגין נשים וילדים. זה יותר נחמד להזמין Escaled, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

ראוי לציין כי במינונים יומיים של מג'ן, כפי שאנו מבטאים, אלכוהוליסט משקאות יכולים להיות מניעת אי-פונקציונליות זיקפה, כמו במקרה של מחלת לב.

אוכלוסיית האנשים

SexoPathologists ממליצים לגברים עם כמה מתבטאים, בעייתיים לשתות זקפה לא יותר מאשר את המינון הראשון של אלכוהול תוך שעתיים לפני מעשה מיני. רוב המומחים לא פה אחד לאשר כי השימוש של יותר מ 2 חלקים בתוך שעה יהרוס תוכניות מפותות לערב אפילו בריא גברים.

סקסולוגית Molve כי מין מיזוג עם אלכוהול מוביל מודל לא בריא התנהגות. אדם רגיל לשתות "להתחמם" יתחיל לבדוק התרגשות מינית אפילו במינון נמוך אלכוהול. עם הזמן, אפילו הרעיון של שתייה יגרום זקפה.

אלכוהול ו "קסם" גלולות

הרופאים מותרים לא לחבר משקאות אלכוהוליים עם תרופות המשפרות את הקמת.צריכת אלכוהול אלכוהולי שיעור בריא האיש נחשב כמנה של ארבעה עשר ג. זה טוב מאוד להדגיש מה הסכום הכלול בשלוש מאות 50 מ"ל יתד, מחצית היין פורחת או 40 מ"ל של תמיסה חזקה.מחקרים מראים כי לאחר ה -1 או 2 החלקים באדם שוקל על שמונים -5 ק"ג, רמת אלכוהול דם מגיע 0.08%.

השפעה על נשים 2

ליידי אורגניזם רגישים יותר לאלכוהול משקאות, כך שאי האיומים הקשורים לשימוש לגדול.

ברמה הפיזית

במקום לשותפים השתמשו במספר שאין עוררין אלכוהול, הגברת willxicate הוא חזק יותר, רק נראה כי המשקל שלה הוא פחות.

לצעירים יש שרירים יותר, והגברות על חשבון הערימה והירכיים מעל מדד בד השמן. בגוף, קוק רוב ה- EZO, נהגנו לקרוא את האלכוהול האלכוהוליים הראשון, בסופו של דבר, נופלים לתוך הדם, מאוחר יותר בשרירים, המבנה שבו נראה כי הוא מונע עוד יותר למוח.בדים שומן אין רכוש כזה. כל אלכוהול נשאר בדם וזה יהיה unimpeded במוח.

13 מתוך 16 עבודות המחקר מאשרים כי האור שיכרון יש השפעה חיובית על הליבידו של האישה, מסיבי - ב -100 אחוזים מדכאים משאלה.

גבירותיי, כמו גברים, כבדים יותר לחוות אורגזמה שיכרון אלכוהולי חזקה. במחלמאות מסוימות, יחסי מין מתעכב, ו לעתים קרובות יותר, הוא עמד ללא מרחיב.

אזעקה סטטיסטית

לדברי סטוטסטי, ב 80% מהמקרים עם קורבנות, כמו אנשים נהגו להביע מינית אלימות, באופן כללי, להיות נשים תחת פעולה של אלכוהול. עם עובדה של 50% הסתברות זוועות מושלמות נגד אישיות לא יוכח מאז האנס לכאורה יטען שהגברת: https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

הוא עצמה היתה מרופדת מִין; שום דבר הוא זוכר והמציא הכל; לא נעלם "לא".

סקס אקראי ודנגרים אפשריים

בסופו של דבר ניתוח העבודות של חוקרים מודרניים, סקסולוגים מודגשים 6 מצבים עיקריים שבו סקס עם אלכוהול כל כך מתרחשת fabintt עם השלכות דיסקומות:

29 עבודות מחקר מצביעים אך על קשר ישר של שתיית אלכוהול וקשרים מיניים אקראיים בקבוצות שונות וחברתיות.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. עם זאת, אלה כבר לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

בפרט, חוסר שריפה במתבגרים ואנשים מתחת לגיל 20. יותר מ -20 6 עבודות מחקר מאשרות את העובדה שאפילו ההאלי המשוכפלת תטפל בקונדום, סביר להניח שהם משתמשים בו ללא התבוננות ביאור. אף אחד לא בטוח כי השותפים המפוכחים טובים יותר, לשים את זה בעדינות, לדאוג למניעת מניעה ומניעת מחלות מין. התעללות מינית לילדים לעתים קרובות, היא התלווה באלכוהוליסט. ריינג 'רס שותים את עצמם ואת הילדים כדי שהם לא יכולים להתנגד כמה מאיתנו קריאה בעקביות, הוספת. בדרך כלל, אלימות במשפחה מתחילה בהתעללות, כראשות, משקאות חמים. עם כל זה, הגברת לעתים קרובות פיכח, והאיש מאוד הסתכל. כמה גברים עושים זאת אומרים כי הם ולא את הגברת שיכור, אז זה זמין עבור deflot. מחקר שנערך לאחרונה על פסיכולוגים ממכון איווה הראה כי הגברת עם כוס בידו מושכת עוד גברים, אפילו מי שתייה. גבירות שיש להן ניסיון כפי שאנו מביעים, אלימות מינית, ולאחר מכן, במהלך כמה מאתנו מתייעצים, יחסי מין מנסים להרחיק חשתי ממה שקורה עם משקאות אלכוהוליים. מסיבה זו, אנשים נפגעים מתחילים להתעלל באלכוהול ומוצרים נרקוטיים אחרים.

השימוש באלכוהול מול המעשה המיני יכול להיות תוספת נעימה, רק מאשר שותפים יודעים את המדד ואמין אחד את השני. פסיכולוגים באופן מוחלט לא מייעצים לך להיכנס למקרים מיניים עם זרים, להיות במצב שתיקה. זה, לשים את זה בעדינות, יכול להיות מסוכן הן עם נקודת מבט גופנית וחושית.

Просмотров: 231 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar