12:33
10 סודות כפי שאנו מביעים, מהלך תאילנדי

בחורים רבים חולמים גם על ביקור תאילנד. כולם יודעים כי בארץ הזאת אתה יכול לענות איך הנשים היפות ביותר יכול לבוא לידי ביטוי, מי יכול להיות מסוגל להפחית עם המוח כזה. העובדה שאתה יכול סוף סוף לנקות את המלכודות האלה - לא מציאותי סוף סוף להעביר מילים. הינכם מתבקשים לשים לב כי הבנות המשוחררות הן מקצועיות בכל אוהבות ליטוף והם מוכנים לבסוף לתת נציגים, בעוד אנו מדברים כל הזמן על עיסוי החזקים ביותר.

המוני תאילנדי, כפי שהיה, ידע רב של נקודות אנרגיה על הגוף האנושי ולהתחיל אימון בעיסוי נפגע מאוד. כל אישה, בסופו של דבר, יש את ההזדמנות ללמוד, לשים את זה מתון, לספק את העונג של אהובו ואת המאסטר כפי שאנו מביעים, העקרונות העיקריים כמו עיסוי תאילנדי.

העקרונות העיקריים של עיסוי תאילנדי
  • הַרפָּיָה לפני שתתחיל לעשות עיסוי - ודא השותף שלך הוא רגוע למאה אחוז. ואין אפילו צריך לומר כי אמבטיה בוערת עם שמנים ארומטיים ישמשו כמו הרפיה טובה, כמו מוסיקה שקטה. גם המצב יש צורך להיות נוח ונמדד - שיחת טלפון יכול בסופו של דבר להזיק לכל עיסוי סקרמנט. נסו לפתור את הקשיים שלך מראש ולספק ללקוחות שלך עם טיפול ונוחות.
  • תופסו המילה gunfa פירושו סטרוקס זהירים וחימום. MASAZIST חייב להיות רגוע ונינוח, ותנועתו - קצבית וחלק. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי זה יהרוס אנרגיה קשר. וזה אפילו לא צריך להגיד כי כדי להפוך עיסוי ליהנות שני השותפים: להשתמש בשמן ארומטי כי יהיה ליצור קשר בין הידיים של המעסה לבין הלקוח הצפוף ביותר. החל את עיסוי יש צורך עם תנועות קלות כי ללטף. מופיעים, שכן כולם יודעים, חיבה, וכפי שכולם אומרים, תכונות חושניות חייב ללכת לשפשף החזקים ביותר ולחץ, אשר בעיסוי תאילנדי יש את כותרת Anmo. ייתכן שהידיים צריכות להחליק, ו, וכפי שכולם יודעים, הזיז מעט את העור. כדי לעשות זאת, יש צורך גם להראות קצת התמדה, אבל להיות מקסימום, כפי שאנו מדברים כל הזמן, קשוב. הגוף של השותף חייב להיות מעוגן בקפידה בהתחלה בבסיס הכפות, ולאחר מכן עם האגודלים (העור מחויב לעלות). יש צורך להדגיש כי שלב זה של עיסוי חייב להינתן לאזורים שהייתי. עיסוי חייב להיות איטי וקשוב, ללא מתן, כפי שרובנו משמשים לדבר, רגשות כואבים ללקוח.
  • פאוורס עכביש צמחייה על הגוף של גבר גם מציין את העצמי שלה ואת הכוח. תארו לעצמכם, אבל אפילו שיער קטן יותר על הגוף האנושי הוא מאוד רגישים לליטפים. בעיסוי התאילנדי, יש דלפק הקבלה כאשר המעסה עוברת לפי אנשים דומים יותר להביע, אזורים שעירים, החלק האחורי של הציפורניים שלהם או אצבעות. כולם יודעים שהדבר העיקרי אינו, בסופו של דבר, לא יותר, לשים אותו מתון, להתקשר להתקפה של הלקוח. אם יש לך שיער ארוך ומרוחק, הם בהחלט צריכים להיות מיושם בתהליך המסירה של האיש שלך. יש צורך להדגיש כי זה, אנחנו ברכס ולבצע את ההצעות של התספורת שלך דרך הגוף. איך זה לא היה מוזר, אבל עם כל זה אתה יכול לגעת בשד לגוף הגברי.
  • בלוטת עיסוי עיסוי רגיש חושני לא יהיה בזהירות להתכונן קרבה ו צואה פרטנר למקסימום. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי עיסוי כזה עוזר לגברים להיפטר מכל מתחמים ממושכים ולקבל את אלה אשר באים לידי ביטוי, הרגשות הנעימים האחרונים. לשבת ליד השותף ולבקש ממנו להיות abnain אותו. השרירים צריכים להיות רגועים בהחלט. למותר לציין, בואו נתחיל ללטף את השוק בכיוון הברך אל הקרסול. עם עיסוי זה אתה צריך להשתמש בשתי ידיים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי כולם יודעים שומרי זהירים לעסות את הקרסול עם תנועות עגולות עם אצבעותיהם. מעת לעת, עיסוי כזה, בסופו של דבר, מסייע למצוא את הדרך שבה אנשים משמשים להביע את האזורים האחרונים של הייתי, מי האיש אפילו לא חשב על זה.
  • אנרגיה מרכזי אנרגיה על הגוף של כל אדם הוא פשוט הניח מרכזי אנרגיה ענק. אחד מאמה של אנשים חושבים, המסיבי ביותר הוא באזור הקדוש. המסורות אומרים כי באזור זה יש את כל הפוטנציאל לא הבין אדם. מעסה מחויבת לצרף את המאמץ הגדול ביותר כדי לדבר, להעיר את כל כוחות של גברים של הלקוח. אתה צריך להתחיל מרחוק - עם צוואר הרחם. בזהירות השרירים מסיביים, אשר, לשים את זה מתון, ממוקמים לאורך עמוד השדרה, ולאט לאט לרדת. אם השרירים צריכים ללוש את ההצעות של האצבעות, אז הקורבנות - הבסיס של כפות הידיים. ייתכן כי עיסוי תאילנדי נאמן הוא כל כך מדבר עם גברים, בסופו של דבר, כדי להרחיב אנשים צעירים במשך זמן רב. זה אפשרי כי לאחר מכן האידיאל ביותר הוא לעשות עיסוי הישבן. אתה צריך לעשות את זה בעזרת הריאות, כמו במקרה, תנועות מעגל. אחרי זה, אנחנו מרגיעים גבר עם תנועות קלות שטפו. כל התנועות צריכות להיות חלקות וזהירות - לא צריך להיות מועבר מראש. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי השותף צריך ליצור קשר עם הגב.
  • נשיקות רכות מזרחה, הזין מדבר כל הזמן, עיסוי הפה הוא מאוד פופולרי. יש צורך לומר כי בנות המעבדה לעטוף אזור העור עם ספוגים למצוץ אותו. ולמעשה, זה יכול להיות לעומת dossi העשרה כי לא להשאיר את המסלולים. מעשים כאלה של הנערה, הפכו, נצמדו על גבה, בטנו, הישבן והחזה, יורדים אחיד ומתחת. יש לציין כי "עיסוי" בנות אירופה לספק את הבנים על ידי בעל פה. Massaggi, בסופו של דבר, ללכת רחוק יותר ולספק גבר לאדם עם בטן. כדי לעשות זאת, להסתמך על הידיים ולחץ עד החזה של הגוף הגברי. אחרי שהאישה גם מתחילה לשפשף את גופה על בטנו של גבר. יש למדוד את התנועות ועדינות. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי צעד זה חייב להיות נרגש מאוד על ידי אדם ולהכין אותו ליהנות.
  • אחרת טכניקה זו עשה עיסוי תאילנדי, כפי שכולם אומרים, פופולרי ברחבי העולם. כולם יודעים שאישה עושה בהיר אוספת על הגוף הגברי של חזה שלה. עם כל זה, המעסה יכול סוף סוף להסתדר עם גבר או איך לקום על כל ארבעת. ללא ספק, כדאי לזכור ריאות של נשים אינן אמינות להשלים את עיסוי המכרז בידיהם.
  • התרגשות לעשות עיסוי, הבנות נראה, כפי שאתה לא יכול לגעת איברי המין כדי לגעת איברי המין. כאשר המעסה כבר שולט על כל הגוף וכל זה נשאר הוא, כמו רבים חושבים, איברי המין, יש צורך להתחיל עם pubis. התנועות העדינות של עצת האצבעות בהחלט יעלבו על ידי שותף ולהביא אותו לסופי מהיר. תנוחה ללא דופי עבור מעסה במקרה זה - עומד על הברכיים בקרב גברים.
  • אוֹרגַזמָה האישה גם מתחילה להתמכר לאיבר איברי המין של אדם מכל אחד, שכן אנשים רבים חושבים שיטות אפשריות. לשים לב לעובדה כי בסוף, בסופו של דבר, יש שד, ספוג וידיים. בתקן, כפי שאנו מבטאים, יחסי מין צריך להסתיים עם אורגזמה 2 שותפים. בנות תאילנדיות הן מוכרות מאוד לא ביישן, לשים את זה מתון, כדי לענג את הלקוחות שלהם עצמם, איך לבוא לידי ביטוי, טכניקות לא צבועות.
  • שפע של קבלות פנים עיסוי תאילנדי חייב בסופו של דבר להמשיך יותר משעה. במהלך תקופה זו, זה בהחלט לא לנסות את כל הטכניקות שנאמרו קודם. זה אפשרי כי האישה מחויבת לבחור רצף ללא עזרה של אחרים, אשר יהיה נרגש מאוד, כדי לשים את זה מתון, כדי לענג אדם. זה לא צריך להיות מודאג אם אתה לא יכול להיכשל, כפי שכולם יודעים, בפעם הראשונה - במקרה זה, הנוהג הוא בעיקר.
  • על מנת לעיסוי נתון לא רק ללקוח, ומענה - כדאי לשים לב למצב האנרגיה שלהם. המעסה מחויבת להציג אנרגיה וכן לדבר כדי ליהנות מניפולציות רגילות מספיק, אבל מסתורי מאוד עם ידיים וספוגים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

    Просмотров: 191 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar